News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

Salut Gohten, och välkommen till ett "flygtokigt gäng"  :D
------------------------

Lasse Sandberg

Rivvern_

RedOne: Angående logistiken så är jag inte rätt person. Jag har ingen aning om vad det finns för möjligheter att äta i Halmstad. Passar gärna denna posten till en person med lokalkännedom. RedRiver over and out.

Mupp

<-- Bangare

Jag kan inte åka på lan, det håller inte av flera skäl. Det är för rörigt i och utanför skolan, fyra dagar på rivieran blir lite för mycket. Som följd av detta har jag inte hunnit träna Falcon för fem öre, och då känns det inge vidare att åka. Jag har flugit så pass att jag fastnat för det lite grann, men inte så att jag kan göra nåt vettigt utan att sitta och läsa under tiden. Så nästa gång!

Jag hoppas jag inte rör till det för nån, men jag tror inte det va? Jag har inte hört någon nämna mitt namn i nån slags ansvarssituation, så det är inget som går sönder hoppas jag.

Phlerp

QuoteOriginally posted by Mupp

<-- Bangare

Jag kan inte åka på lan, det håller inte av flera skäl. Det är för rörigt i och utanför skolan, fyra dagar på rivieran blir lite för mycket. Som följd av detta har jag inte hunnit träna Falcon för fem öre, och då känns det inge vidare att åka. Jag har flugit så pass att jag fastnat för det lite grann, men inte så att jag kan göra nåt vettigt utan att sitta och läsa under tiden. Så nästa gång!

Jag hoppas jag inte rör till det för nån, men jag tror inte det va? Jag har inte hört någon nämna mitt namn i nån slags ansvarssituation, så det är inget som går sönder hoppas jag.

<Gemensam bu-kör>
Booooooo!!

Nu skulle jag kunnat skrivit något riktigt drygt.... men jag väljer att istället bara tänka det.

Mupp

Du skulle bara veta vad jag tänker. Skulle du veta det skulle du gå man ur huse och elda flaggor, oklart vilka.

Swebeast

QuoteOriginally posted by RedRiver

RedOne: Angående logistiken så är jag inte rätt person. Jag har ingen aning om vad det finns för möjligheter att äta i Halmstad. Passar gärna denna posten till en person med lokalkännedom. RedRiver over and out.

Redan gjort.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Andreas

@Ctrl: som det ser ut nu så kommer jag ta bil ner till Stockholm/Tullinge, vilket innebär att jag blir väldigt anpassningsbar vad det gäller tider.

Kommer det finnas det parkeringsmöjligheter där?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ctrl

Det är Stockholm/Barkaby som gäller i år. Det finns parkeringsmöjligheter på flygplatsen. Jag har tagit ledigt hela torsdagen så det är flexibelt för mig också. Jag tycker det låter som om väldigt få kommer att vara på plats tidigt på torsdagen så jag föreslår att vi tar det lugnt och åker när vi är klara utan att stressa. MAO ta det lugnt på morgonen och slå mig en signal när du är vid Uppsala så hinner jag plocka ihop mitt.

Flygplatsen finns på gulasidorna.se, sök på barkaby så kommer den upp. Sväng av Sollentuna avfarten, håll höger in på Hanstavägen efter 1,5 km kommer en 90graders vänstersväng. hundratalet meter efter det kommer ett litet rödljus, sväng in höger och håll lite höger. Vägen blir snart en grusväg, bara fortsätt, vänster efter värdshuset sen syns hangarerna.

Jag finns numera på 070-720 70 76

ps. Till andra, det finns en plats ledig, t/r blir ca 1200:- (1000 om det blir lite flygande med andra i Halmstad)
Control
87th Stray Dogs VFW