Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Wahrborg

Guld CD'n är bränd - manualen tryckt - mjukvaran paketerad - O simmen postad och ivägskickad till de som förbeställt, idag! :)

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Salsam

Riktigt bra vecka det här! SB2PE låg å väntade på posten när jag kom hem igår!
Har dock bara hunnit testa det lite snabb en så länge men det lilla jag sett gillar jag! :D
3D vyn inne i Leo2A5 är grymmt snyggt och grymmt tufft att jobba med. Man får bra flyt som vagnchef och det är lättare att jobba upp och ner genom tornet för att skaffa sig en uppfattning. Liten rolig detalj är ju att det finns 2 lägen att lucka upp; Bara huvudet för att kolla runt, eller ställa sig upp helt i luckan :)
Förar platsen är till lagd i sb2pe med, fast den är ganska enkel vy just nu.

Kört spelet på 1600x1200, max på all grafik och det flyter på utan problem och väldigt mjukt.

Åter kommer med lite mer info och screenshots senare...

Mr Jim

Salsam>Hoppas vi kan få en liten review!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Och i påskhelgen en lite större demo!!!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Wahrborg

Om det någonsin kommer at komma en demo, så kommer det tyvär dröja ett bra tag :-/  .

Däremot finns det några reviewer ute redan, bla här: http://www.diesimfanboi.com/software/bard/sbprope.htm

Det kommer att komma up en på SimHQ inom kort oxå.

Jotte

Nja Wahrborg,
ft avser de faktum att Salsam kommer DEMONSTRERA sitt SB2 Pro PE på LAN:et som NOSIG kommer hålla under påskhelgen i Halmstad. :)

Rivvern_