Skriv på vår protestlista

Started by Horizon, December 05, 2005, 00:27:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Menar du att UFC för tankarna till apor i en bur, eller möjligen den felande länken?


QuoteOriginally posted by granQ


            klart man skriver på, kan ju inte stoppa darwin.

Horizon

Jag tror han menar att han skriver på för att låta idioterna sålla ut sig själva genom det naturliga urvalet. Vad jag tycker om en sån kommentar tänker jag hålla för mig själv.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

men det är inte så svårt att ana vad du tänker :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

Jag tror att herr Horisonten inte är darwinist. Jag tror att herr Horisonten är inne på teorier om intelligent design istället... det är vad jag tror :D

Horizon

För er som är intresserade av att lära er mer om vad UFC egentligen är så kan jag varmt rekommendera realityserien "The Ultimate Fighter" som sänds på SpikeTV i USA. Den har gått två säsonger och där tävlar 16 "vanliga" killar om ett UFC-kontrakt i antingen middle weight, light heavy weight eller heavy weight. De coachas av några av UFC's mest kända och renommerade fighters (Chuck Lidell, Randy Couture, Rich Frankling och Matt Hughes).

I serien förstår man vad det verkligen går ut på och man får en inblick i den stenhårda fysiska och psykiska träning som krävs för att gå ut och vinna en MMA-match (Mixed Martial Arts). Kan inte annat än imponeras av modet och beslutsamheten hos dessa killar.

Själv är jag strax klar med säsong två. Rekommenderar er att köpa hem och kolla på åtminstone första avsnittet från första säsongen.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Clark

@Hårisånten

Lite kul att du börjar låta som jag när jag är arg på något (vapenlagar, polisväsendet etc.) med uttalanden som "kommunistpartiet" m.m. Om du fortsätter så blir du snart lika bitter som jag. Heja Horizonten!

Jag avskyr folk som föraktar andras intressen, framförallt när det inte skadar just dessa människor (utan endast deltagarna i det här fallet :) ) och när de inte är insatta.

Men eftersom det är demokrati här och i demokrati så bestämmer den stora massan och den stora massan tycker att kampsport är farligt för att det står i Aftonbladet så ska det förbjudas.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names