News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Märkligt att Nosig har så få medlemmar från Sthlmsområdet.

Runar

#73
QuoteOriginally posted by Bax

     
Synd att vi inte kände till möjligheterna hos dig Runar tidigare

Ja, det var synd. Jag såg verkligen fram emot detta LAN.
Jag hade mycket på jobbet när ni pratade om byta stad och tittade inte in på forumet förrän allt var ändrat. Hade jag vetat att det skulle bli ändingar så hade jag varit snabbt framme med mitt erbjudan som fortfarande stå kvar. Om det inte blir nu så kanske längre fram i tiden.

Ha de gott
Runar


griffin

Jag kommer gärna förbi. Om jag hinner flyga in mig på lite grundläggande Falcon kommer jag snällt be om att få vara med, fast med "L"-skylten ovanpå min kärra då ;) Vore skitkul! Annars kanske det är ok om jag bara kommer förbi och insuper atmosfären, fotar lite och plockar upp ett och annat tips inför kommande evenemang?

Summa summarum, räkna inte med mig som aktiv deltagare och om det innebär att jag inte kan vara med so be it, men annars kommer jag gärna förbi efter, vid tillfället, givna förutsättninger?
snappahead

Control87th

#75
Om det nu blir nått LAN... Och om det nu blir i Stockholm så blir det i Rotebro, norr om stan ungefär mitt mellan city och Arlanda.

(Jag är lite småsur just nu efterssom det inte blev nått flyga av idag, elaka tunna men låga moln (300ft) som vägrade visa minsta tecken på att lösas upp. (Det var inte läge att chansa på att det skulle bli bättre tills vi kom tillbaka och riskera att fastna någon annanstans idag....))
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



ctrl

Inställt!!!

I stora drag kan man säga att vi:

- Tycker att det blir för många som får göra för långa resor för ett LAN som riskerar att få väldigt få deltagare.

-Tycker att det blir väl mycket jobb för oss arrangörer med för lite utdelning.

-Tycker att vi satsar på ett "Falconrum" på nästa HalmstadsLAN. Vi har haft kontakt med SweBeast/RedOne :D
Control
87th Stray Dogs VFW


Maverix

"Falcon Rum" låter bra, ser fram emot Halmstad LANÃ,´et;) :)  

Maverix out

Rivvern_

Red1... Börja planera för Halmstad! Jag får säkerligen en ny joyye.. (garanti) :D

Bax

annars får du köra med tangentbordet Rivern!
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW