News:

No significant change

Main Menu

Hoppsan

Started by griffin, September 16, 2005, 21:09:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ft

Hallå! Det där har inte blivit sanktionerat av alla berörda instanser! :D

Äh, jag får väl svälja att flygnördsfaktorn i min omedelbara omgivning sjunker drastiskt. Sthlm är inte så långt borta det heller. Hm, skall första gången jag faktiskt kommer och hälsar på er i Nkpg bli i samband med att jag hjälper till att bära lådor, kanske? Ja, det var ett erbjudande om det behövs släphjälp i den här änden.

"...i Stockholms län, där skuggorna ruva..." ;)

Vilka är Ylva thomson och Pernilla Wiber? Jag är ökänd för min dåliga koll på kändisprofiler... men det kanske är symptomatiskt för Peking att även kändisarna är okända? :D

Kan tänka mig att jobbmarknaden i Knucklika Hufvudstadet är lite bättre än häromkring. Måtte man slippa vandra den vägen själv!

Ha det!
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mupp

#25
QuoteOriginally posted by ft
...
Vilka är Ylva thomson och Pernilla Wiber?
...

Men hallå! Ylva-Maria Thompson, Sveriges främsta porrdrottning, som bla. presenterade filmer på nån av filmkanalerna i fordom. Jag får läskiga rysningar bara jag tänker på henne. Och Pernilla Wiberg, inte Sveriges bästaste sångerska, däremot en hejare på att åka utför.

ft

Oooops! Den andra borde jag kanske ha fångat... jag skall nog aldrig uttala mig när det gäller kändisar igen. :D

Men... slalom? Norrköping? Östergötland saknar både snö och backar!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Ja, är det inte fantastiskt? Vi har en slalombacke här utanför stan och den är inte mycket att hänga i gran men bevisligen tillräckligt att odla talanger i. Det ni!

Och var Ylva odlade sina talanger vågar jag inte ens tänka på, men jag gick på samma gymnasieskola som hon, dock inte samtidigt! :D

Nej du ft, du borde få dig en lektion i kändsvetande! Jag skall förbereda en quiz!

Jag tar tacksamt emot hjälp men jag vet inte när lasset går än. Får återkomma så får vi se om du kan!

J
snappahead

Mr Jim

Mupp>Roliga inlägg :)

Lite Ylva-Marie Thompson rykten är väl att hon sysslar med konst nuförtiden, gör avgjutningar av diverse vaginor, har för mig att jag läste det i DN kultur under en svag period i mitt liv.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Mupp>Roliga inlägg :)

Lite Ylva-Marie Thompson rykten är väl att hon sysslar med konst nuförtiden, gör avgjutningar av diverse vaginor, har för mig att jag läste det i DN kultur under en svag period i mitt liv.

Skojar du? :D

http://www.ylva-art.com/natgalleriet/rumpor/bild1.html
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Blå bunden rumpa? Sicken fantastisk idé. Är vi inne på ordvitsar så har hon istf string-trosor satsat på rope-trosor, men vi är inte inne på ordvitsar nu. Hur som helst, jag tycker nog lite bättre om Pernilla Wibergs sång efter det här.


"It's such a privilege..."




MrJim> Skönt att man kan glädja nån!