News:

No significant change

Main Menu

Fighter meets bird

Started by Horizon, August 19, 2005, 01:18:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Horizon

Dubbelsits jaktplan/skolflygplan (?) får en fågel i motorn och besättningen tvingas hoppa. Någon som känner till händelsen? Vad kan det vara för flygplan det handlar om? Bitching Betty låter mer som en man (eller åtminstone som en kvinna på steroider).

http://www.dumpalink.com/media/1123074304
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Tror det är en Hawk.

Det finns en rapport någonstans. Hold on...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Det märks ju att de är proffs. Lite retligt att få motorproblem vid så låg höjd. Jag läste något om nån som blev svårt skadad? Vem menar de då?


simon

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Det märks ju att de är proffs. Lite retligt att få motorproblem vid så låg höjd. Jag läste något om nån som blev svårt skadad? Vem menar de då?


Fågeln?






:D

Rivvern_

QuoteOriginally posted by simon

Fågeln?
:D


:D

ft

Tror bägge i besättningen blev skadade varav en allvarligt.

Raketstolar är inte direkt ofarliga, och inte att landa med en räddningsskärm heller. Det går rätt fort neråt och möjligheten att välja var man hamnar är begränsad.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Magnus

QuoteOriginally posted by ft
Det går rätt fort neråt och möjligheten att välja var man hamnar är begränsad.

Faktiskt 5m/s om jag inte minns fel. Tur att skärmarna på fin-jasen är styrbara dårå..