News:

No significant change

Main Menu

Första OFP2 bilderna?

Started by KeyCat, May 16, 2005, 12:25:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

OK grafik är långt ifrån allt men hittade också denna...



/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

simon

Vad är det där JIP, som ni snackar om?


Förresten det här lät faktiskt rätt luddigt/skumt/underligt:

QuoteThis time around you are a Special-Ops soldier from the US army. The game has some RPG-elements - not character development but more in the way you navigate throughout the game. You have a reputation-stat meaning that your actions will have consequences as the game progresses. There is no missionstructure in the game but the action is divided into chapters giving you assignments like: "Free this country" and then leaving you to solve the task pretty much as you like.

Dubble0zero

#42
mm... det där borde till och med få HL2/BF2 nördarna att inse vilket spel som är bäst... ;)

Simon, JIP står för Join In Progress, det betyder att man kan gå med i spel i mitten av ett uppdrag som i alla andra MP spel...
Det kommer att göra MP delen mycket mer tillgäglig, och man kan ju se fram emot vidareutvecklingar av t.ex. CTI modden...
...000... =)

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

granQ

#44
jo, grafiken är ju inte allt.. visst, jag bryrrr mig inte. ;).

men enda som jag sett hittils som tyder på någon "begränsning" sprängd är robot på hjulfordon..

väntar på första bilderna med folk som skjuter från fordon osv.. undrar om det kommer komma.

EDIT:

För alla vill väl lira keycat's tour of duty i sån grafik, schysst vietnam playlist och skjuta med m16 från hueyn innan landing..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Jotte

QuoteOriginally posted by granQ
För alla vill väl lira keycat's tour of duty i sån grafik, schysst vietnam playlist och skjuta med m16 från hueyn innan landing..

Vipps vill helt plötsligt ALLA sitta i dörren :D

Mupp

QuoteOriginally posted by Jotte




:D

Vafan, det är ju Sean Astin ju (han till vänster då, till höger är det nån slags arg bil), ni vet han den där korta i den där långa filmen (tre filmer egentligen, känns mer som nio).

Hoppas hoppas hoppas att det blir lika kul fast roligare än OFP. Dom har pressen på sig, jag hoppas att det blir samma kliv i rätt riktning som OFP blev.


Ickx

O, det där ser inte helt illa ut... :-o

Grafik är inte alls (var det fjärde gången) men en del är det. Just mer detaljerad teräng gör nog mycket för hur man strider och på så sett stor inverkan på känslan. Fan vad skoj det ska bli, strunta i det där jag skrev tidigare. Får väl börja prostituera mig eller nått :D