News:

No significant change

Main Menu

Grilla lite

Started by SledgeHammer, April 24, 2005, 15:12:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Vad sägs om att försöka samla ihop sig en helg i sommar och prata lite, grilla, prata mera samt svalka halsen med en öl?

Finns intresse så skriv nåt. Det får vara lite löst nu i början men bara det finns några intresserade kan vi börja fundera på tidpunkt och så. Det kan ju inträffa flera gånger under sommaren. Jag har golvplats/soffplats (nej Obizz, inte den soffan längre...:) ) och så finns det gräsmatta man kan ställa tält på om det dräller in fler än 3-4st.

Jag tänker vara "ledig" i sommar (dvs plugga analys/linjär algebra) vilket betyder att jag kommer att hålla mig hemma. Har ni vägarna förbi Karlstad - Kristinehamn så är ni välkomna in. Ta med ett korvpaket eller en köttbit så kan vi äta en bit mat och vädra munlädret.
Mvh  - Stefan -

Obizzz

soffan i sig var inget problem det var längden på den som var jobbig :D

Jag kan tänka mig att delta i en sån här aktivitet framåt sommaren, Sledgehammer är dessutom väldigt trevligt men snudd på överläst ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Jag är fett på om jag kan få det praktiska att klaffa! Vore väldigt trevligt!

Jag kan också erbjuda möjligheter till sådana aktiviteter i slutet av sommaren, då kan jag husera allt mellan 1 till 10 pers utan tält eller ens extrasängar inblandat. Lägg där till mer spartanska lösningar så får vi plats med hela nosig. :D Vad jag kan erbjuda är vedeldat vid brådvikens kant, diverse utomhusspel, båt som det går rent teoretiskt att åka vattenskidor efter mm mm. Allt detta 1Ã,½ timmes bilfärd från Stockholm, lika långt ifrån Linköping med i runda slängar (vi snackar 4-5 mil utanför Norrköping).

Vill bara nämna möjligheten. Helt klart är att jag tänker bjuda ut ft dit så han får bilda förtrupp och reka helt enkelt, eller ft?
snappahead

Dubble0zero

Hmm, låter nice..
Bara man har tid så... :)
...000... =)

Control87th

QuoteOriginally posted by griffin

Jag kan också erbjuda möjligheter till sådana aktiviteter i slutet av sommaren, då kan jag husera allt mellan 1 till 10 pers utan tält eller ens extrasängar inblandat. Lägg där till mer spartanska lösningar så får vi plats med hela nosig. :D Vad jag kan erbjuda är vedeldat vid brådvikens kant, diverse utomhusspel, båt som det går rent teoretiskt att åka vattenskidor efter mm mm. Allt detta 1Ã,½ timmes bilfärd från Stockholm, lika långt ifrån Linköping med i runda slängar (vi snackar 4-5 mil utanför Norrköping).

Vill bara nämna möjligheten. Helt klart är att jag tänker bjuda ut ft dit så han får bilda förtrupp och reka helt enkelt, eller ft?

Avstånd från närmaste flygplats, möjligeht att bli upphämtad från Kungsängen eller annan flp...? En lagom lång dags- eller helgtur från Stockholm :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

griffin

QuoteOriginally posted by Control87th

Avstånd från närmaste flygplats, möjligeht att bli upphämtad från Kungsängen eller annan flp...? En lagom lång dags- eller helgtur från Stockholm :D

30 minuters bilfärd från Kungsängen, Norrköping, duger det? Om du kommer med flyg lovar jag att fixa bilfärd restrerande bit.
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th

Hmm, jag har ungefär en mil till Säve, men det går fort att cykla dit. :D

Allvarlich talat, bra initiativ Sledge! Låter som en klockren idé. Kan jag bara få en liten lucka mitt i alla bröllop (ska på tre stycken i sommar, förutom mitt eget) så kommer jag gärna upp och slåss med bisonoxarna och jättemyggen i de mörka skogarna. :)

Nu har jag ju faktiskt till och med köpt mig en räser-SAAB också, så transporter ska efter dags dato inte vara något problem. Se upp Luppe! Här kommer en cayennerödmetallic SAAB 9-5 med Urbo fräsande! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

griffin,
en sömnlös natt blev det men nu fattar jag! Hade ju inte läst den här tråden igårkväll... :p

Helt klart, anmäler mig frivillig för rekognoscering!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus