News:

No significant change

Main Menu

Grilla lite

Started by SledgeHammer, April 24, 2005, 15:12:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by ft
Horizon, förbi campingen vid Laxå någon gång? :D

Man vet aldrig, får jag bara en lucka i min nästan fullspäckade sommar, så... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Hehe, menade nog "har du VARIT förbi campingen vid Laxå?"

Trodde du hade lagt tvåhjulingarna på hyllan?

zipman har i alla fall fått återfall och radek har börjat. Jag har säkra källor. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

#18
Glöm inte mig också... ;)
...000... =)

ft

#19
En till? Hoho, "NoSiG Angels"... :D

Ahmenglömdeobligatoriskafrågan: Kör vad då? Själv har jag rena MotoGP-hojen! En Suka GSX400E från -82. Rossi bönade och bad att få en istället för schabraket han dras med, men de trodde inte han skulle kunna hantera all kraften.

Eller nåt. ;)

Jag har försökt byta bort den mot en Speed Triple men ägaren (till Triplen) förstod sig inte på att göra affärer!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

#20
Haha, lol..det är väl en rätt bra hoj... speciellt om man inte har kört så länge...

Jag kör en Suzuki SV650s, men den är strypt till 25Kw p.g.a. körkortsbegränsning, men det ska bort om ett år... om jag inte skaffar en ny hoj., jag har kollat lite på en BMW r1100s, den är skön och snygg, men jag tycker att det är bättre bottendrag i min SV, så jag är lite osäker...

Föresten, vi kanske skulle dra ihop nosig gänget och köra lite nån helg (om alla bor på ungefär samma ställe), fast det kanske passar bättre i en ny tråd... =)
...000... =)

Horizon

Jag har inte varit förbi campingen i Laxå och jag har ingen hoj för tillfället tyvärr. Suktar efter någon lagom sporttourer, typ VFR eller liknande, men chansen är nog större att jag köper mig en sån här om det blir hoj inom överskådlig tid. Finns inget roligare än att köra enduro. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Men skaffa en VFR och en älldre enduro då om det är pengarna som styr, annars kan du ju alltid köpa den där och en VFR... ;)
...000... =)

ft

Torshälla utanför E-tuna? Det är inte så ruskigt långt härifrån, framförallt inte om man har en motorvägstourer. GSX:en kommer inte helt till sin rätt i 110 och uppåt... :D

Skall du sälja SV:n så säg till, det är en av de hojar jag spekulerar på som nästa uppgradering. SV650, Honda NTV, BMW F650...

Hoppas köra en del skog också snart men då blir det Husqvarna 258. :)

Uj, vilken trådkapning!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus