News:

No significant change

Main Menu

EVE Online

Started by Horizon, April 22, 2005, 10:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Rör mig mest i systemen runt Scolluzer med min Vexor, Tristan och Retriever. ;) Håller mig helt i .5+ som det är nu.

Dubble0zero

Jaha, då var man ut och flög runt i världsrymden då...
Med Jottes experthjälp så funkade det alldeles utmärkt...
Nu ska vi se om jag kan lära mig hur spelet fungerar innan min testperiod är slut... :)

Edit:
Jag heter "Moras Zalk" om ni undrar (jag är inge vidare på det där med namn)...
Jag antar att det finns någon form av messenger som man kan använda sig av, så ni kan ju lägga till mig... =)
...000... =)

Jotte

Eftersom det är jultider så passad jag på att ge dig en julklapp (avs. Sabadon Gelov)
:)

Ditt namn är betydligt mer fantasifullt än många andras (tyvärr). Det är inte ovanligt med l377 och annat strunt i namnen.

Dubble0zero

Ok, tackar tackar... nu ska vi bara se om jag hittar den där julklappen... =)
...000... =)

SledgeHammer

Sådär, nu är jag "in-space" också. Knatade precis igenom tutorial. Hittas under namnet "Iss Hogai".
Mvh  - Stefan -

Horizon

Kul pöjkar! Jag har mailat er in game. Heter Joann Melekhai i spelet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Ne, nu ger jag upp...
Visst var det kul, men jag kommer inte att orka/ha tid att sätta mig in i det tillräckligt bra för att få ut så jättemycket av det (speciellt med tanke på månadskostnaden)...

Jag försökte skicka iväg mina pengar till er andra, men man kan tydligen inte göra det med ett trail konto (inte så förvånande, men i alla fall)...

Ni får ha det bra där ute i världsrymden utan mig... ;)

Nu ska jag bara hitta nått fint ställe att panga på lite pirater eller nått så att man gör en fin sorti...

Edit:
Såja, nu har jag donerat allt jag ägde och slutade mina EVE dagar i en pod utanför en station... =)
...000... =)

Lupson

Kört igenom del av tutorial nu. Har flugit runt i någon slags övningsbana för att skjuta piratdrones, fixa lite mining och plocka cargo. Sen sålde jag av grejerna på stationen. Sen hängde sig tutorialen, trots att min map view är skitöppen gnäller kärringen på att den inte alls är det. Jag tröttnade på henne. Lite mer irriterande grejer är när man blir anfallen av ett piratskepp som warpar in, men då jag försöker skjuta tillbaka påstås att piratjäveln som pangar på mig är civil...jaha, kul kul, jag som precis skulle lämpa av min överfulla ore-last. Hela ore-lasten, för att behålla del av den fick man visst dumpa allt först, för att sedan plocka upp delar av den. Smidigt värre...

Nåväl. Grafiken är rätt vacker, även om det var klart fulare texturer än väntat. Jag får se om jag försöker åka vidare i tutorialen en annan kväll. Känns som att man måste investera en väldans massa tid i detta om man ska ha något utbyte av det hela.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X