News:

No significant change

Main Menu

Användning av HARM

Started by Anders R, April 10, 2005, 19:37:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Mr_Pyro

Testa FreeFalcon där kan du ladda ner en uppdatering (Freefalcon 3) som innehåller Jas och Viggen. I Forumen finns det en del extra skins att tanka hem.

mvh
/Mr_Pyro

Oden

Som Pyro säger - FF3.1 har dessutom en fantastisk "högpylo" modell av Viggen (av Snail)

SnakeEyes är en bombtyp (dragbomb, fäller ut 4 metallklaffar som bromsar bomben så man kan droppa den från mkt låg höjd och låta planet hinna undan).
Så, de ropar ofta namnet när de släpper vapnet - du har säkert även hört "Paveway" etc.?

Anders R

QuoteOriginally posted by Oden

Som Pyro säger - FF3.1 har dessutom en fantastisk "högpylo" modell av Viggen (av Snail)

SnakeEyes är en bombtyp (dragbomb, fäller ut 4 metallklaffar som bromsar bomben så man kan droppa den från mkt låg höjd och låta planet hinna undan).
Så, de ropar ofta namnet när de släpper vapnet - du har säkert även hört "Paveway" etc.?

Synd att man har modem då X-(
Jo "paveway" har jag nog hört. tackar

Horizon

QuoteOriginally posted by Oden

Eller "Magnum" när de skjuter en HARM. Eller "Rifle" när de skjuter en Maverick(e.g. TV-styrd bombmojäng). :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Och vad brukar du säga när du skjuter upp en AIM-9 i utblåset på rotekompisen Horizon? :p :D

KeyCat

QuoteOriginally posted by Jotte
            Och vad brukar du säga när du skjuter upp en AIM-9 i utblåset på rotekompisen Horizon? :p :D

Horizon säger "Up yours..." eller jag kanske hörde fel och det var "Ooops..."  :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Nej jag säger "Mad Dog!... oj... neeej! akta dig BEQ!!" :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Anders R

OK. Hur får man de andra i gruppen att bomba ett mål. Jag har provat med "resume mission" men det funkar ju inte. Resultatet blir att ett plan (jag) är den enda som släpper bomberna, de andra landar med bomberna kvar :D .