News:

No significant change

Main Menu

Beställt en skärm :D

Started by griffin, March 16, 2005, 08:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Kanske finns många bättre men med en ansträngd budget kunde jag inte motså...

Samsung 913N har sina nackdelar men en schysst 19" TFT med 8 ms responstid och 700:1 i kontrast måste väl ändå vara prisvärt för 3365:- ? Kostade 4-5000 för några veckor sedan. Kanske droppar det mer men rykterna säger att prisraset på TFT kommer stagnera. Jag kunde inte hålla mig iaf.

Tycker åtminstone jag borde nämna detta, för jag tycker det verkar vara ett kap om man funderar på ny platt skärm som är någorlunda vettig men inte vill lägga ut en förmögenhet.

Så, då är det bara att hålla tummarna att skärmen kommer inom rimlig tid och att den inte har pixelfel...

snappahead

Lupson

#1
Grattis! Går själv i köptankar. Vart hittade du denna?

F.ö. kan jag tipsa hugade grafikkortsspekulanter om att ATI X800XL Vivo _AGP_ nu finns för ca 3300:- hos komplett.se - ett suveränt prisvärt kort!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

griffin

datorbutiken.com

komplett har den också till vettigt pris, sänkte den med en 500-ing för några dagar sen.
snappahead

Horizon

Grattis till din nya sLärm! Hoppas att den uppfyller dina förväntningar :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

snappahead

griffin

Jahopp, precis nyinstallerad! Damn, det är fint! Men vad fan skall jag göra av allt skrivbord som blir över nu? :D

Det jobbigaste blir att vänja sig vid den nya upplösningen... nu ser jag inte hela nosigs forum utan skrolllist... men men det är väl ett helt ok pris att betala :)

Skärmen är kalas måste jag säga. Har inte testat spel än så vi får se vad jag tycker då.
snappahead

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

snappahead