Silent Hunter III

Started by Jotte, March 14, 2005, 15:35:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

ringde spelbutiken idag och de hade det inne men får inte sälja förrän imorrn men sen ångrade han sig och sade att eftersom det inte var en så stor release så kunde jag hämta det ikväll :)

så efter jobbet idag far jag in till Kalmar och köper mitt ex av SHIII :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

snappahead

Rivvern_


Jotte

Min förbeställning från Webhallen anlände med posten i förmiddags, 399:- plus ca 20 kr i frakt pga att jag hade beställt ett spel till. Har nu suttit och navigerat runt i SH3 i närmare 5 timmar. :D  Om jag säger så här, jag gillar vad jag ser såhär långt. Har ännu bara kört "sjökrigsskolans" 3 första kurser men vad som har rapporterats och genom vad man kan läsa i manualen så har SH3 en sån kampanj som IL-2 total saknar, dvs en som man kommer leva sig in i. :D
Nä nu ska jag ta och lära mig hur man ställer in torpeddata...., manuellt, inget "fusk" här inte. :D

Control87th

Aha, då ska jag försöka passera webhallen imorgon :D
Vi får köra ett multiplayertest snart, 4-6 nosigare i varsin ubåt mot en stackars konvoj :D :D :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

hemma från Kalmar nu ska installera SHIII :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Vill med ha. Är det ingen som har lust att bjuda mig på en kopia. Har inte råd... :-(

griffin

Hehe, bjud mig med! Fast att jag inte har råd för att jag köpt en skärm kanske minskar sympatierna? :D
snappahead