Silent Hunter III

Started by Jotte, March 14, 2005, 15:35:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Hur funkar online spelet?
Var inne en sväng och kollade men i lobbyn kunde jag inte trycka ok (ready).. Kan det bero på att jag inte patchat eller är det nåt slags kopieringsskydd?

zurgoth

#25
This is from the v1.1 readme file:


Multiplayer Issues

1. If you have activated your Personal Firewall (which is coming with SP2 on Windows XP) or other firewall software, you might encounter    connection problems when starting in multiplayer mode for the first time. Your firewall software might block the game when connecting to other game servers or might block other players to connect to the server youve just created.

  Therefore when running the game in multiplayer mode for the first time, be sure you allow the game to use the connection it needs by unblocking it from the firewall settings. Pay attention that in case your game is running in full screen, you will not be able to see the dialog box which the Personal Firewall is popping up right after entering in multiplayer sessions list, so you need to use the Alt+Tab keys to switch to this dialog box.

2. During multiplayer, even if the Silent Hunter III version 1.0 is compatible with the Silent Hunter III version 1.1, we highly recommend to play the game with the same server version.


Om du kör en warez version så gör dig själv en tjänst och nosa på spelet och tycker du det är lika underbart som vi andra så gå och köp det :) man behöver patcharna och som det ser ut jobbar dom på nästa patch (v1.2).

Kanske är detta problem du lider av, hittade följande i SH3 FAQ hos subsim.com:

Workaround for the "can't click ready in multiplay" glitch
When you enter a game if it says ok in the lower right hand corner you got whatââ,¬â,,¢s called ââ,¬Å"the ready button bugââ,¬Â named by JSteed. The cure: Join game and as it says "connecting" press Alt and Tab keys twice timing is everything here you must not drop back to desktop. Once you got your ready button select your boat and click ready A green X will come up next to your name, your done just wait for host to start game.

griffin

Har testat lite kort och det verkar... mums. Ett klart köp så fort pengarna finns.
snappahead

Rivvern_

QuoteOriginally posted by zurgoth

Kanske är detta problem du lider av, hittade följande i SH3 FAQ hos subsim.com:

Workaround for the "can't click ready in multiplay" glitch
When you enter a game if it says ok in the lower right hand corner you got whatââ,¬â,,¢s called ââ,¬Å"the ready button bugââ,¬Â named by JSteed. The cure: Join game and as it says "connecting" press Alt and Tab keys twice timing is everything here you must not drop back to desktop. Once you got your ready button select your boat and click ready A green X will come up next to your name, your done just wait for host to start game.

Tackar .. Ska testa så fort jag får tillfälle!

Rivvern_

Är det någon som vill testa online så är jag på ikväll.. Ligger på TS.

Rivvern_

Märkte en skum sak...

Körde en runda.. På hela vägen till grid AE87 såg jag inget. Och jag fick inte mission accomplished när jag kom dit och inte när jag varit där i 24h. Sen på väg tillbaka åkte jag till storbrittanien en sväng .. Inget där heller.. Körde till dover och krashade i deras hamn.. Inga fiender.. Det måste vara en bugg..

Lite surt att sitta med ett uppdrag i en timma som inte funkar..

Rivvern_

#30
Här har jag en intressant upplevelse..



Är på väg tillbaka till Brest. Kör 8X men drar ner till 1X för att kolla vädret och spara. När jag spanar ut över havet ser jag nåt som inte stämmer in i stormens dån. Nämnligen solen. Solen kan ju inte lysa nu.



Det är ingen sol! Det är en jagare som ser mig precis när jag ser den. CRASHDIVE OCH FULLT RODER!!! Jag klarar mig precis från att få båten delad av jagarens köl.



Efter att ha zickzackad lite tappar jagaren bort mig. Fick några sjunkbomber på mig men inga allvarliga skador.



Härligt!



Mmmmmm... Lapa sol![/

granQ

vackert..

måste skaffa sh3..


tyvärr får det väl bli sån där "30 dagars eller längre" test version, hatar när man inte har råd stödja det man vill stödja..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)