News:

No significant change

Main Menu

Halmstad igen!

Started by ft, March 11, 2005, 13:08:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jotte

000, var det ingen som upplyste er om att guldburken redan är tillagad och går bra att äta kall. :p ;)  Även om man nu helst ska inta ett mål mat varmt med tanke på energiåterhämtning och lite annant men nöden har ingen lag. Kan Amf/KJ äta i diskkön så..... :D

Dubble0zero

Jojo, självlkart åt vi kallt, men det var så mycket äckligare då, så man åt ju inte alltid.. ;)
...000... =)

ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Man har inte gjort lumpen om man inte ätit dem :D Fråga efter dem nästa gång vettja. Risken är att det blir arresten om du vill ha dem frivilligt.

Guldburksmat med... tja, till form påminner de om korv. Men till smak, färg och konsistens... ja, namnet säger nog det mesta.
snappahead

Horizon

Små prinskorvsliknande saker i tomatsås om jag inte minns fel. :)

Det enda jag åt med behållning var raviolin och i viss mån lapskojsen (om man först skrapade bort hinnan av konserveringsmedel som låg över när man öppnat locket). :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Haha, jag tror att jag varit chinchilla i ett tidigare liv. Går det att tugga i bitar skall det ätas, ungefär.

Däremot var deras pasta bolognese så gott som hopplös. Fy fan. Smakar något äckligt i grunden kan man krydda det så det blir starkt men man inte känner den äckliga smaken. De hade lyckats krydda så det blev för starkt och den äckliga smaken framhävdes. Ett ont matlagningsgeni härjar i FM!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

SledgeHammer

Annars är ju maskinarnas huvudsakliga uppgift att se till att det alltid finns guldburkar mellan blocken =)
Mvh  - Stefan -