News:

No significant change

Main Menu

Webbsatsning!

Started by Lupson, January 11, 2005, 19:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

#16
Jaha, jag förstår !?????? :-Z :)
------------------------

Lasse Sandberg

Lupson

HELA liket lever! Jepp - det är bevisat: Det går att hälla brunt vatten ur en dator med ett brännmärke på nätagget - och den fungerar! Än så länge...

Webben: Jag har kommit ung. 2/3 av vägen med systemet - dessvärre/bättre försvann stora delar av helgen i rusets tecken, men jag ska försöka hinna med det sista under veckan. Därefter är väl tanken att Obizzz går loss med stora designsläggan och snyggar till det som behöver snyggas till. Dessutom så får andra gärna arbeta vidare med funktioner och dylikt efter eget tycke - jag kommer skriva en enkel systemdokumentation så andra än jag kan fixa och dona med grejerna.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

#18
Skitbra Luppe!

_o_____\o/_____o____\o/
/|\_____|______/|\___|
/ \_____/ \_____/ \___/ \

LOL vad ful den blev....

Lupson

Mission / filavdelning?

Funderar på att fixa en "missionsavdelning" på hemsidan. Vissa av oss gillar ju att göra missions och även låta allmänheten ta del av dem. Funderar på att för varje "simulator" ha en missionavdelning där folk kan ladda upp uppdraget, ge det ett namn och skriva en beskrivning av det.

Vad tror Ni? Skulle detta användas? Det är inget jättejobb att göra, enda är att man får hålla koll så det inte hamnar en massa andra filer där som äter upp diskutrymmet.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Frågan är om det skulle användas? Om den används skulle det ju vara lysande att kunna ladda ner lite missions när man ska spela, tänker kanske främst på OFP då det kräver ett mission skapat för just de addons man använder.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Jag röstar FÖR!  :)
Skulle vara jättebra om nån bara laddar upp missions!

Lupson

#22
Okej, jag lovar inte att det blir klart än på ett tag, skall se till att "resten" är helt färdigt först. Är hela tiden mycket annat som "stjäl" tid, men framåt går det!

Jag tror faktiskt jag är redo för att ge Er en "preview":

http://www.nosig.se/nosig2/index.asp

Observera att sidan fortfarande skall slipas till designmässigt och strukturmässigt samt att en del mindre buggar kan uppträda, speciellt om Ni kör Internet Explorer...

Och nej - Ni får inget admin-konto än, den delen behöver slipas till något ytterligare.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Mr Jim

Lupson>Börjar se bra ut, perfekt att man kan se senaste artiklarna (automatiskt?) och se gamla artiklar lika lätt.

Kommer man bara behöva infoga text och bild(html taggar?)?

Man kommer inte behöva lägga in nån avancerad kod?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com