News:

No significant change

Main Menu

Platt slärm?

Started by griffin, January 11, 2005, 09:51:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

solid1

köpte två av dom här: http://komplett.se/k/ki.asp?sku=305367&cks=PRL för ett tag sen, grymt billiga och har fungerat skitbra för mig. jag var också rädd för döda pixlar för jag har inte hittat CTX pixelgaranti. Samtidigt varnar komplett för ISO 13406-2-standarden, vilken bl.a. Omfattar att det kan förekomma pixelfel på skärmen, vilket inte känndes allt för bra, men som sagt, de har funkat skitbra och jag är jättenöjd.

För er som inte sätt komplett kan jag varmt rekomendera dem, alldrig strulat på något sätt och leveranserna går barapå ett par dagar. Beställde mina på en torsdag, fick de på måndag.
\"joe labero? e inte de den där tysken me munspel?!\"

Rivvern_

QuoteOriginally posted by solid1

För er som inte sätt komplett kan jag varmt rekomendera dem, alldrig strulat på något sätt och leveranserna går barapå ett par dagar. Beställde mina på en torsdag, fick de på måndag.

Det ska du inte bara tacka komplett för! Tacka åkarna oxå!

Obizzz

Åkarna? är det inte de där som ser till att man får mosade prylar? :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Jo.. :)

Men eftersom de inte gjorde det får han tacka dem..

Och sen går det mesta sönder på terminalen enligt min mening. Då snackar jag Schenker.

(undrar hur mycket man har förstört egentligen?)

griffin

Är Kompletts åkare speciellt bra menar du? :D

Komplett är bra! Inklusive dess åkare :)
snappahead

Rivvern_

Jag hoppas du skämtar.. jag tror inte komplett har ett eget åkeri... Dem skickar med posten eller schenker...  

;)

Oden

beställde burk från datorbutiken.com
1943 när jag lämnade nordafrika..
..har fortfarande inte fått nån avi.

rekommenderas extremt inte.
/bitter och inåtvänd
(men mina 13 papp snodde de åt sig fort som faen)
:-X

på tal om inget annat då..

Rivvern_

Då vill jag inte rekommendera Mycom.
Dem är allmänt struliga. Glömmer att skicka tillbaka grejjor som dem servat. Och sen har dem inte fixat felet utan det är ett nytt fel när jag får tillbaka prylen.
Och senast när jag ringde till dem om felet som hade uppståt lät det typ så här: - jaha det va ju konstigt. Typ som om jag inte hade en aning om vad jag snackade om.
Nu skickar dem en adresslapp till så jag får skicka tillbaka den igen... Skandal!