News:

No significant change

Main Menu

LAN: Vi regnade bort.

Started by griffin, January 09, 2005, 10:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Är hemma nu och allt verkar funka. (har dock inte vågat plugga in min vattenfyllda X52:a än...)

Salsam

Phew! Im up and running aswell... eller ja, så bra det nu går efter mina "halv-HD-kraschar" under LANet :-OO

Obizzz

Det funkar här bortsett från en mus, har iofsig inte orkat öppna cougarn än och kollat efter vatten så jag vågar inte starta den. Min skärm funkar iaf, och ni såg ju hur den såg ut :)  Har torkat den med hårtork ett tag :D

Jäkla massa träd över vägen på hemresan!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Min X52: är kass!! Det blir till att ringa försäkringsbolaget imorn! Jävla vatten!!! Det är synd att man ska vara beroende av det annars kunde man skickat det till månen!!

Obizzz

Musen fungerar också det är bara lite vatten i hjulet som den läser från (gammal kulmus)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Control87th

Klarat mig otroligt bra... vattnet verkar ha gjort gått åt mitt 9700pro, för nu fungerar det igen (sanningen är att jag hittade ett glapp i kortets strömförsörjningskontakt)

Trots krav på snabba insatser avseende hårdvara, nödfallsskapande av OPF-missions, kaos på Falconfronten så hade jag mycket mycket trevligt på LANet. :D

Jag är bortrest en vecka nu och kanske tom. utan Internet ... när jag kommer åter så skall de två konverterade VHS-filmerna snabbt komma upp någonstans. :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

loke

Min PowerBook fick ju bada rätt rejält. Jag använder den just nu och kan rapportera att skärmen är trasig (bakgrundsbelysningen). Med extern skärm går det bra.

Jag får också ringa försäkrningsbolaget i morgon. Någon som vet om det är några omständingheter som kan göra att de kan slingra sig undan att betala detta?

Zebb

Hahaha, låter som ett roligt LAN :)

Man skulle varit där som åskådare... :p