News:

No significant change

Main Menu

LAN: Vi regnade bort.

Started by griffin, January 09, 2005, 10:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Verkligen bra tajmat Bax!:-OO  Riktigt surt för de som drabbats, beklagar:-X  Ett tips är att "bada" elektroniken i sprit, men för guds skull håll inte på med Aceton!!

Annars tycker jag att det var riktigt kul att köra IL2 :p

Maverix

Rivvern_

Igår pajjade min X52:a...

Idag. Ska åka till jobbet..

Rutan inslagen på bilen och bilstereon stulen...

Jag blir så jääääävla less!!

Finns det ingen hejd på min otur?

ft

Fy fan... när den lyckades stå hela helgen orörd också! Jävla kräk som inte kan lämna andras grejer i fred.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Bax,
såg nog att du saknade oss redan på söndagen och var tillbaka en sväng. Lite svajig start på den Skyways F50 som blev första kärra iväg efter stormen. :D

Strax därefter lyfte polishelikoptern medan det fortfarande kom vindbyar som fick en att tappa balansen... och nog fasen gjorde de en hovrande start. Duktiga killar!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

KeyCat

Lupson,

Quote
Kan Keycat el. likställd personal rekommendera något som går att rengöra med som går att tjacka på ICA el. motsv? Aceton har jag hemma.


Precis som Maverix skrev så är Aceton ingen höjdare och skall definitvt undvikas!

Perkloretylen beställs på apoteket men funkar inte det kan man även använda vanlig T-Röd. Dock så har T-Röd tendens att lämna rester kvar även efter tvätt så ibland kan det blir vitaktigt där man tvättat. Kör man på med rikligt med T-Röd och borstar försiktigt med en avklippt målarpensel (lilla modellen) brukar det bli bra....

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

QuoteOriginally posted by Doc


            Lugn Horizon, ingen är skadad och ingen har behövt kris hantering pga förlorade data ;) Det var helt enkelt så att taket blåste av byggnaden och det läckte in rejält med vatten under natten. Det kommer säkerligen upp bilder på eländet här snart...

Men hallå, det verkar ju visst ha varit rena kaoset bland datorprodukterna. Vet inte vad jag hade tagit mig till om jag fått vatten på/i burken och över skärm och allt... Harakiri hade legat nära kan jag säga. Argh... stackare. Hoppas att det löser sig för er alla som råkade illa ut!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

#30
Fy fan säger jag bara, egentligen borde ju nån form av märke anförskaffas för alla som medverkade på LAN:et för att sys fast på lämpligt klädesplagg. Ingen blev skadad hoppas jag!

BRavur till alla som jobbade ideelt, synd att det inte blev nåt Falcon-lir.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com