News:

No significant change

Main Menu

LAN: Vi regnade bort.

Started by griffin, January 09, 2005, 10:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Kan bara rapportera att LANet fick avblåsas abrupt här på söndagsmorgonen...

När vi kom in i lokalen i morse kunde vi konstatera att effekten av att tak blåser av byggnader i allra högsta grad påverkade oss...

De som inte packar ihop håller just nu på att tömma sina datorer, bildskärmar, tangentbord och hotas från vatten... Vi talar vattenkylning i ALLT!  Röken från de blöta grenkontakterna blandar sig fint med lukten av äckligt vatten och tre dagars svett.

Nu skall vi torka upp det värsta och åka hem och börja torka prylar och kontakta försäkringsbolag.

Eller som någån sa igår kväll... "Vi hade i alla tur med vädret"    
snappahead

BEQ

Oj! Jag undrade just hur mycket LAN som kunde genomföras när stormen avbröt elförsörjning etc.

Brat

Ouch, såg inte denna tråd innan jag skrev i annan om LANet, jag tycker synd om er! Ni skulle ha hållt till i en sån där torvtakshangar! :(
-Brat

bALoO

Jag klarde mig relativt lindrigt undan och får bara kassera mitt tangentbord. Lider dock med de som råkade värre ut än jag.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Vad är det nu som hänt? Regnade det in i den vanliga lokalen vi brukar sitta i? Det där verkade ju vara ett rätt stabilt hus? Vem gick det sämst för? Vatten i hela burken?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Doc

Lugn Horizon, ingen är skadad och ingen har behövt kris hantering pga förlorade data ;) Det var helt enkelt så att taket blåste av byggnaden och det läckte in rejält med vatten under natten. Det kommer säkerligen upp bilder på eländet här snart...

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Jag måste säga att förutom sista morgonen så var det ett trevligt LAN, och jag ville bara tacka alla som deltagit...
:)
Nu bär det snart av till Strägnäs och två fälltveckor...
Ha det...
/ Dubble0zero
...000... =)