News:

No significant change

Main Menu

LAN bilder

Started by griffin, January 08, 2005, 15:21:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

Hej!

Tänkte att ni som inte är med på LAN i Halmstad måste få se några bilder. Först en kort avrapportering.

En pliktskyldig mängd cola och godis finns utspritt i lokalen men annars är det mest vuxendricka som förekommer. Login är (som vanligt) med kunglig komfort. Våran värd tar hand om oss väl och medan några av oss springer runt som yra höns och väntar på att nån tar befälet lirar andra både det ena och ... det andra. Ingen nämnd ingen glömd. Kul är det i alla fall! :)

På spelfronten då? Vi har avverkat en hel del FB, vi har nosat på Falcon men där gick gick det inte så... bra... men det är en annan historia :D Ett gäng är ute och... ja. ute... ni kan ju fundera på vad som får folk på LAN att ge sig ut i snålblåst och regn... inte är det mat kan jag rapportera, den kommer hit till oss.

Just nu spelar kvarvarande OFP i väntan på... ja, just det. Pizza. Det har konsumerats annan mat, men annars är väl kostcirkeln ganska begränsad till fett-halvan. :D Det enda som går varmare än Evil Twins datorer är kaffebryggaren. Doften i lokalen kan endast upplevas. Totalt är vi 20 pers, vi toppade på 22 när Bax och Mav gjorde ett inhopp igår.

Allt som allt är det tipp topp, tycker i alla fall jag! Nu till bilderna. Vi börjar med en glad Slammer. Varför han är SÅ glad vet jag inte riktigt men ni kan ju fråga honom :) Kanske lyckades han starta FreeFalcon utan nätverksproblem?



Sedan måste den obligatoriska pizzabilden in. Detta är INTE Obizzz pizza, men var lugna, den är dokumenterad och såg lika äcklig ut detta år.



Salsam förklarar taktiken inför lite IL2.



Så här kan det se ut efter briefingen :)



Torsten var vänlig nog att visa oss sin SK-60 simulator och den var mycket imponerande! Mer arbete skall till och i framtiden skall hela stolen in i en SK-60 kropp (eller delar av en  i alla fall). Det scorades 2 kills i den, MFS2004 till trots. Ft vet mer. Här är det Vanheden som testar.



"Haha, Lupson får åka A-10" ???



Näfan, nu kommer pizzan snart. Hoppas ni har det bra!

mvh Griffin/Jens

snappahead

Horizon

Tack för rapporten Jens, det ser ut som att ni har skoj! Spräng några byggnader för mig också! :)

Vill dock påpeka att det var jag och ingen annan som tvingades äta den där gräsliga kebabpizzan för ett och ett halvt år sedan. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

#2
Ok, I stand corrected...

snappahead

bALoO

Jag har sammanställt lite av de bilder jag tog. Hittas enklast genom att klicka på länken som följer:

Bilder från lanet.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Rivvern_

Trevligt....snygg sammanställning.
Kan iofs säga att uppochner Viggen ska just ligga upp och ner..  ::p

bALoO

Hrmpf .. illusionen förstörd redan efter 20 min :D

Ye ye, jag gjorde så gott jag kunde.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Weas

Kul att se bilderna, tråkigt med vädret!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mikke_EAF331

Vem lärde ut "cup and saucer"-greppet vid pistolskyttet? :D

Verkar ha varit ett riktigt intressant väder där nere, känns rätt bra att ha sluppit det (även om vädret för tillfället inte är särskilt kul här heller, men blir i alla fall inga skador av det).
Mikke_EAF331, C.O. EAF