News:

No significant change

Main Menu

LAN bilder

Started by griffin, January 08, 2005, 15:21:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doc

QuoteOriginally posted by Mikke_EAF331

Vem lärde ut "cup and saucer"-greppet vid pistolskyttet? :D

Jag, eftersom det är det grepp där det är minst risk för en nybörjare att slutstycket skalar av tummen på stödhanden :)

griffin

Skall försöka få upp mina bilder under kvällen... det har varit lite fullt upp här :D.

Håller på som bäst att skriva en rapport. Jag upprepar, ni som känner att ni har nåt att skriva om själva spelandet kontakta mig asap.

Jens/Griffin
snappahead

Obizzz

Jag har ett filmklipp när Doc går igenom skjutningen och skjuter de första skotten den ska också upp någonstans sen, tror det var loke som skulle fixa nåt, ska slå honom lite virtuellt.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Nu har jag lagt upp mina bilder! Det går att kommentera dem och det uppmuntras! :D

Jag har skalat ned bilderna lite och tagit bort några, saknar ni någon bild eller vill ha full storlek av någon/några bilder hojta till!

Länk:

Griffins LAN bilder

Lösenordet till fotoalbumet är 'halmstad' (utan fnuttarna).

mvh Jens/Griffin
snappahead

Obizzz

ahh tack!

skulle precis fråga loke så gick han och lade sig :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Jag orkade inte vänta så jag la upp den på familjens site. Om nån mer som har bilder vill lägga upp hojta till så skall vi se om vi kan lösa det! :D
snappahead

griffin

Skall se om jag kan få upp några screens med. Jag tog inte så många, gjorde nån annan det? Snälla, skicka mig ett PM så kan jag lägga upp dem! Om inte annat behövs några för LAN rapporten.
snappahead

Mr Jim

Härligt med bilder och text! :)
Som vanligt är jag asförbannad på mig själv för jag inte hade praktiskt eller ekonomisk möjlighet att medverka, skulle ha varit skönt att fly från verkligheten (Fastän det stormade utanför hos er).
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com