News:

No significant change

Main Menu

Läsning?

Started by brydling, December 27, 2004, 12:51:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

japp BMS är en separat grupp som lyckades få till något kontrakt då G2I höll i rättigheterna till koden.

AF och BMS har utvecklats parallellt av två olika team skulle man kunna säga
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

brydling

Jaha okej :) Jag blev lite besviken på F4AF när det inte var någon pappersmanual med, någon som vet nått ställe man kan skicka in pdf:er och få dom utskrivna billigt? Det är ju svindyrt med färgpatroner till skrivaren.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by brydling


            Jaha okej :) Jag blev lite besviken på F4AF när det inte var någon pappersmanual med, någon som vet nått ställe man kan skicka in pdf:er och få dom utskrivna billigt? Det är ju svindyrt med färgpatroner till skrivaren.

Behöver oxå en papperskopia med färg.. Ska kolla med farsans gamla jobb.. Ab Offsettryck..   :D

brydling

QuoteOriginally posted by RedRiver


           
QuoteOriginally posted by brydling


            Jaha okej :) Jag blev lite besviken på F4AF när det inte var någon pappersmanual med, någon som vet nått ställe man kan skicka in pdf:er och få dom utskrivna billigt? Det är ju svindyrt med färgpatroner till skrivaren.

Behöver oxå en papperskopia med färg.. Ska kolla med farsans gamla jobb.. Ab Offsettryck..   :D

Gör det, du får gärna höra av dig så kanske det går att lösa på något vis :)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by brydling


           
QuoteOriginally posted by RedRiver


           
QuoteOriginally posted by brydling


            Jaha okej :) Jag blev lite besviken på F4AF när det inte var någon pappersmanual med, någon som vet nått ställe man kan skicka in pdf:er och få dom utskrivna billigt? Det är ju svindyrt med färgpatroner till skrivaren.

Behöver oxå en papperskopia med färg.. Ska kolla med farsans gamla jobb.. Ab Offsettryck..   :D

Gör det, du får gärna höra av dig så kanske det går att lösa på något vis :)

Självklart!.. Hur många är intresserade? KAn vi säga ett maxpris på 200kr st? Jag har ju ingen som helst aning om vad det kan kosta...

Bax

Det låter intressant RR :)
Jag är intresserad
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

QuoteOriginally posted by Bax


            Det låter intressant RR :)
Jag är intresserad
mvh
bax

Gött! Då är vi.. .Eh.. En, Två, Tre.. Ja 3 stycken!  :D

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X