News:

No significant change

Main Menu

Läsning?

Started by brydling, December 27, 2004, 12:51:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

OK! Här kommer en rapport på Manual utskriften:

Det finns bara 2 saker jag kan säga...

SEMESTER! - Alla verkar ha semester... Konstigt...

Priset! - Risken är att detta kommer bli för dyrt för att det ska vara värt det. Med tanke på att det är 10 manualer á 716 sidor som ska printas så kan nog den dummaste av oss på NOSIG räkna ut att det blir 7160 sidor. I färg. SOm ska sättas ihop på något sätt. Pärm eller vad som hellst...

Jag har tagit kontakt med Nickenyfiken.. Han är ju datatekniker åt ett par tryckerier och han ska hjälpa mig att kolla upp möjligheterna. Kan någon lägga upp manualen på en FTP så vore det toppen så han kan tanka ner den. Eller om ni hittar den ute på nätet någon annan stans.

Det var det..

brydling

Hur många sidor det blir totalt spelar nog mindre roll, eftersom det ändå blir lika många sidor per person :P

http://www.grauswein.net/

Där hittade jag den, har dock inte tankat ner och kollat ifall det är exakt samma. Men den har samma namn och är ungefär lika stor iaf :)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by brydling


            Hur många sidor det blir totalt spelar nog mindre roll, eftersom det ändå blir lika många sidor per person :P

http://www.grauswein.net/

Där hittade jag den, har dock inte tankat ner och kollat ifall det är exakt samma. Men den har samma namn och är ungefär lika stor iaf :)

Jo det är samma!

Andreas

RR, kommer manualen att tryckas enkel- eller dubbelsidigt?

Kan du kolla med NN vad det skulle kosta att trycka den i S/V också.
Det "enda" som är i färg är väl i princip alla skärmdumpar och dom kan man väl leva utan.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Andreas


            RR, kommer manualen att tryckas enkel- eller dubbelsidigt?

Kan du kolla med NN vad det skulle kosta att trycka den i S/V också.
Det "enda" som är i färg är väl i princip alla skärmdumpar och dom kan man väl leva utan.

Det blir ju dubbelsidigt isåfall... Och färg är det tänkt annars kan man ju lika gärna skriva ut den på jobbet... (nästan)

Weas

Jag kan vara intresserad oxå, men det får inte kosta för mycket.
Maverix drog ju ut färgmanualer på sitt jobb förut (canon) och häftade ihop dem, går det att göra igen? Kanske blir billigare.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Maverix

Maverix kan nog fixa en ganska "snygg" manual.;)

Maverix

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst