LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Ähh, det kan han få unna sig (Vad jag menar är att det är bra att han smörjer frugan så det inte blir nått gnäll från hemmafronten under LANet :D )
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

loke

Får man komma? Man har ju inte varit så aktiv här på länge, men jag flyger fortfarande. Även om det blivit dåligt med det de senaste månaderna p.g.a. flytt.

Nu är jag sugen och kommer väldigt gärna.

Control87th

Wow, snacka om gubben i lådan :D Vore lysande om du kom med! Hoppas RedOne hinner läsa innan han drar iväg... är förmodligen inga problem :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg

griffin

Vilket as! Bara drar så där! Är det nån mer som skall åka? Va'? Va'? Själv skall jag till Stockholm i ett par dagar, det är allt jag har råd med. Egypten, fnys. Nej då, inte avis, inet alls! Egypten, vad är väl en semester i Egypten? ... ...

:D
snappahead

Andreas

Det tar emot att säga det här men jag måste bli satt som osäker pga jobb.

Ska se hur det blir blir med ledighet...

Det svider ska ni veta!!!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Salsam

Vet faktiskt inte om jag heller kommer med på LANet. Ska antagligen åka till Egyten själv med en tjejkompis just den helgen. Vi funderar på att ta en stand-by resa så ingenting är klar :-OO
Jag är lite sugen på att stanna hemma själv annars, liksom laddat upp och övat mig lite framför speglen, för att leda lite OPF. Var ju verkligen kul sist.
Sedan lockar ju förstås både PF och F4, fast då som AWACS - faktiskt lyckats tjyva till mig lite STRIL utb. nu i veckorna för att få grepp om allt det där.

ft

Salsam,
hon kommer att tycka det är jättekul att hamna i Halmstad istället! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus