LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Coooool! :D

Vad förväntas man ha och inte ha? Dator med tillhörande kontrollutrustning förstår jag. Monitor antar jag med? Men sen då? TP-kabel? Router/hubb el. dyl? Pengar - dvs vad kommer det kosta och hur sker betalning? Har jag missat nån post eller kommer denna info senare?

Är det något som arrangörerna saknar som man kan bistå med? Vad jag kan erbjuda är t.ex. trådlös router, laserskrivare, scanner, ritbord (A4) och lite annan skit. Vettefan vad det skulle vara bra för men skulle det av någon anledning gå att bistå med något så gör jag gärna det.

Vad jag KOMMER ta med är digitalkamera och kortläsare, men det lär väl alla andra göra med.....
snappahead

Obizzz

TP-kabel brukar vi ta med, tror det är någon som har switchar så det räcker, är det maverix som brukar stå för det?

Det som kostar är frukost och mat, frukosten delar vi på det brukar kosta runt 50-lappen och mat betalar man själv, vanligtvis pizza eller dylikt. Vill man ta med sig annan mat så finns det ett kök.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

RedOne/ zalzam

ANMÄLAN för er som har uppgifter på LAN:et
Falcon4? Klart
IL2???
Lomac???
OPF????
Teknik????? (Oj så många, blir det problem?)

Jag behöver få lite återmatning hur det går på dom andra diciplinerna (Falcon OK).
Terkninken är det som i nuläget jag känner mest osäkerhet på, med anledning av antalet deltagare (om alla kommer)

LANgeneralen :)
------------------------

Lasse Sandberg

granQ

okey jag är hemma igen, och kan äntligen skriva (hade glömt lösenordet men har läst nosig varje dag nästan).

Har varit i thailand i 2 månader nu och köpt en ny dator som bör kunna hämtas den 23 december (första gången granQ kommer få pröva på lira med riktig joystick..)
sen skall jag toköva så jag kan lite när jag kommer.

Nu till frågorna,

skall jag sätta mig göra lite ofp coop mission (har en idé för 30 pers ifall alla kommer) eller kommer dom ansvariga fixa och allt sedan styrt.. ofp timme 1 till timme 7 med keycats mission (eller vem det är) och sen il2.

och är det ingen betala iförväg, samt skicka sitt riktiga namn till någon eller skall man slänga in en anmälan i vakten "NOSIG:are granQ anmäler sig" ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Mr Jim

EN smärtsam situation har uppstått, jag kommer ej kunna medverka på detta LAN :( *grrr*...det fallerar mest på pengabrist (för resan dit och hem)..ska göra en svensk klassiker 2005 och redan anmäld till vasaloppet, tyvärr kan jag inte låna de skidor jag tänkt så blir antagligen tvungen att köpa egna för pengar jag inte har. Känns fördjävligt då jag verkligen hade velat träffa alla, men förhoppningsvis så kommer jag kunna medverka nästa LAN eller om man flyttar neråt i sverige efter sommaren kanske för vidare studier i Uppsala/stockholm.
Får se om jag skickar med lite funderingar med Jotte men jag misstänker att ni inte kommer ha mkt tid för diskussioner, roligare att spela istället ;)

Ctrl>En plats blir ledig i din bil, hoppas det inte trasslar till för mkt, men det är ju endå tryck med bilar från huvudstaden.

Hoppas ingen har bekanta i asien och att ni haft en trevlig jul, själv har jag ätit kopiösa mängder mat till min morsas belåtenhet :)

kjam, kommer börja hänga på forumet när jag kommer hem till umeå igen runt den 10:e
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

griffin

För fasen jimbo, skider av alla saker... kom in i matchen! Dax att inse att sport är skadligt både för kropp och plånbok! Vad är väl ett LAN i Halmstad. Tråkigt... trist... och alldeles underbart!

Nej vars, det var tråkigt att höra! Vi kanske kan starta en insamling? :D
snappahead