LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Jag vet.. Mitt namn sätter sig på hjärnan    ;)

deBug

QuoteOriginally posted by RedOne

Hur ser läget ut på uppdragstillvärkningen, för spelen?
Ge mig på enklaste sätt en rappot!

Jag och KeyCat har flera nya NOSIG OFP uppdrag som är under konstruktion.
Ett 16 personers Coop är färdigt och några till kommer om inget oförutsett händer.
Dessutom kommer vi att ha en del andra uppdrag som inte är gjorda av oss.
Antagligen något från BAS gänget.

Har ni någgot mission som ni gillar så tipsa oss så lägger vi in det.
Min tanke är att det skall vara en mix av mission med infanteri, flyg och pansar men mest fokus på Infanteri.
Dessutom en mix av attack och försvars uppdrag.

Utan att avslöja inehåller i det första NOSIG spelet "City life" så kan jag avslöja att det är ett försvars uppdrag som kommer att kräva en bra ledare och gott om ammo i bössorna !! :)

NOSIG uppdragen kommer att använda KeyCats group link script för ökad AI intelligens

//deBug

ft

Hm, finns det något script för ökad spelarintelligens också? I så fall kanske jag skulle ge det en chans... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Bax

QuoteOriginally posted by Control87th
Den feedback vi fick från förra året resulterar i att det blir "Red River" stuk

Hehe.. jag tror Control tänker på mina historier om lågflygande skolflygplan längs "Red river" i norra Texas !  Hiaaaa!!!
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Mr Jim

Debug>Du nämnde förut något att kanske få möjlighet att låna en bärbar dator på LAN:et är detta fortfarande aktuellt? Jag kommer med högsta trolighet nämligen inte kunna ta med nån burk själv utan enbart mina saitek joysticks om jag kan låna bärbara + massa CDR skivor och ett glatt humör. Såklart skulle jag kunna tänka mig att betala en slant för att få låna denna också. Jag spelar gärna lite Lo-Mac på LAN:et :)

RedOne>Finns det nån tydlig uppdelning när det gäller vad folk bör göra, finns det behov av uppdragsskapande till nåt spel eller annat? Det känns så trist om några få ska få göra så otroligt mkt (är skadad av allt engagemang och känslan att vilja men att kroppen säger nej). Du verkar ju ha rätt bra koll och jag gör gärna saker om nån bestämd person säger till mig, kinky :)

Ett annat förslag är ju att en specifik topic skapas i varje spelavdelning på forumet som ska spelas på LANet där standarder som skall användas kan diskuteras. Eller ska en person ansvara för en standard och sen låta en skiva gå runt på LAN:et? Hur har ni gjort tidigare?

Sen undrar jag om det här med mat? Finns det någon mataffär i närheten? Jag har sett bilder på pizza på tidigare LAN men seriösare frukost måste min högpresterande kropp få i sig, heh :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Livsmedelsaffär finns inte i närheten (gångavstånd alltså) så jag rekommenderar dig att ta med dig egen mat om du inte nöjer dig med kaffe/te/juice och vitt bröd med ost till frukost och pizza till middag. Själv tog jag med mig filmjölk/yoghurt och müsli till förra lanet. Jag kommer att göra liknande även till detta lanet, men betalar såklart fullpris för det som Swebeast och RedOne köper in till oss alla.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names