News:

No significant change

Main Menu

D-link + router

Started by griffin, October 28, 2004, 20:53:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Skulle aldrig köpa DLink professionellt.

Aldrig

Hemma är det mitt 1:a val däremot :-)

/TD

Obizzz

håller med dig td skulle jag köpa in prylar till ett företag skulle jag nog låta bli d-link.. hemma är ju som sagt lite annorlunda.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Så vi borde satsa på netgear istället? Dum fråga kanske, om man kör med 802.11g kan då denna router klara 802.11b dvs bakåtkompatibel? Många har äldre bärbara med centrino (Dvs 802.11b).
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Fluff

Vi kör Netgear WG102. Funkar kalas hittills. Billiga även om de är lite dyrare än D-Link. Dock kan man tänka på att Radius-autentisering inte fungerar om man vill köra dem i replikeringsläge.

Odi profanum vulgus, et arceo

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Swede

Uppdaterade "firemware" till D-linken....det fick fart på den. Såhär då den gått 24 timmar drygt så har jag inte haft en enda nedkoppling. Får hoppas att det håller i sig

Brat

Hade också nedkopplingar senaste veckan, har uppgraderat firmware, och kör nedcabbat, den blir så jäkla varm att jag tror att den kommer bränna ut sig själv, har dock två datorer med 10Mbit och två med 100Mbits kort, kanske det som är problemet om man hör på TrakDah. Borde byta de gamla 10Mbit korten, men de funkar ju....
-Brat