News:

No significant change

Main Menu

Samåkning

Started by Rivvern_, October 22, 2004, 09:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jompalainen

Rödån... där var jag och kollade på lägenhet för några månader sedan (i en gammal skola inte långt från auktionshallen). Det blev dock Bankeryd till slut.

Jag är fortfarande en smuuula osäker på hur det blir för min del, men finns det fortfarande plats i din bil Griffin? Jag bor strax utanför Jönköping...


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Rivvern_

Jompa.. Japp.. Det stämmer.. jag bor granne med gamla skolan..

Om vi inte får plats så kan väl jag köra om vi delar up oss i bilarna. Annars blir det lite för dyrt.

För vem vill inte åka veteranbil?   ;)

ft

Jag får tydligen låna skärm därnere. Det frigör ju en del plats. Skall alltså ha med dator + Cougar + packning.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

loke

Jag är i Stockholm, fick inte reda på denna aktivitet förrän igår. Jag skall givetvis komma, men jag saknar transport.

Jag har följande alternativ:

1) Åka med någon som har plats. Har någon det?

2) Hyra en bil och låta andra följa med (också ett bra alternativ)

3) Hyra en bil och åka själv, ett alternativ jag helst undviker.

Någon som saknar bil, eller som har plats i sin?

Loke

Rivvern_

#44
Ok.. Jag tar befälet!

Jag tycker att det är dags att ALLA som kommer köra skriver när var och hur dem kommer köra, vilka som åker med och om det finns plats ledigt. Så vi får lite klarhet i detta.

loke

QuoteOriginally posted by RedRiver                Ok.. Jag tar befälet!  Jag tycker att det är dags att ALLA som kommer köra skriver när var och hur dem kommer köra, vilka som åker med och om det finns plats ledigt. Så vi får lite klarhet i detta.

Varför inte starta en speciell topic med det då, där varje bilinnehavare postar en tråd, och de som vill åka med den bilen svarar? Då är det lättare att få en överblick över vilka bilar som finns, och vilka som åker i dem.

Loke

Rivvern_

QuoteOriginally posted by loke


           
QuoteOriginally posted by RedRiver                Ok.. Jag tar befälet!  Jag tycker att det är dags att ALLA som kommer köra skriver när var och hur dem kommer köra, vilka som åker med och om det finns plats ledigt. Så vi får lite klarhet i detta.

Varför inte starta en speciell topic med det då, där varje bilinnehavare postar en tråd, och de som vill åka med den bilen svarar? Då är det lättare att få en överblick över vilka bilar som finns, och vilka som åker i dem.

Loke

Mycket intelligent idé!!  ;)

Mr Jim

QuoteOriginally posted by loke


           
QuoteOriginally posted by RedRiver                Ok.. Jag tar befälet!  Jag tycker att det är dags att ALLA som kommer köra skriver när var och hur dem kommer köra, vilka som åker med och om det finns plats ledigt. Så vi får lite klarhet i detta.

Varför inte starta en speciell topic med det då, där varje bilinnehavare postar en tråd, och de som vill åka med den bilen svarar? Då är det lättare att få en överblick över vilka bilar som finns, och vilka som åker i dem.

Loke

Ska du från stockholm ska du kanske höra med Ctrl, tror han har 1 plats kvar i sin kärra/bil :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com