Varför vill kvinnor göra en svartsjuk?

Started by Mr Jim, October 10, 2004, 22:15:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Varför vill kvinnor göra en svartsjuk? Är det en reaktion på brist av uppmärksamhet, eller är de flesta kvinnor sådana som jag träffat?

Nån som förstår sig på kvinnligt beteende?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

"Nån som förstår sig på kvinnligt beteende?"

Ingen man tror jag.... :D Du måste helt enkelt vara kvinna. Sorry. :p

Om det är nån som förstår sig på kvinnligt beteende så lovar jag att han håller på de hemligheter han kommit på... ;)
snappahead

Horizon

"Vad kvinnor vill ha" med Mel Gibson. Hette den inte så? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Ã,´Jo. Och det är ungeför den nivån av mirakel som måste till för att nån skall förstå sig på den :D
snappahead

ft

Varför är en bra fråga. Men att tolerera sådant skall det inte vara någon fråga om. Sånt trams som att spela spel med varandra har ingen plats i ett förhållande.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

QuoteOriginally posted by ft


            Varför är en bra fråga. Men att tolerera sådant skall det inte vara någon fråga om. Sånt trams som att spela spel med varandra har ingen plats i ett förhållande.

Börjar få samma insikt jag också.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Magnus

En gång när min sambo var lite arg så sa hon,

"Snart får du fan välja mellan datorn eller mig..." och sedan sa hon,

"Om det här förhållandet tar slut så kommer det fan bero på datorn och ditt jäkla spelande"

Eller vad sägs om,

"Älskling ska vi laga middag ihop?"

"Visst jag kommer...."

40min senare, middagen är klar och en arg sambo passerar förbi arbetsrummet och upprepar de översta två citaten...

:D


ft

Magnus,
låter som om du får börja prioritera bättre!

Jag tror att jag är illa ute. Jag har träffat en flicka som inte bara får mig att låta bli att sitta och leka med datorn... utan som t o m får mig att tycka det är en angenäm omprioritering. :p

Sen har hon en jäkligt hög tröskel för mina nörderier också... och/men snor min dator för att sitta och köra GTR och RBR. X-(

Farligt släkte, de där.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus