News:

No significant change

Main Menu

Bush vs Kerry

Started by Mr Jim, October 01, 2004, 16:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Phlerp

Jaha.... Bra att veta att Mannen har ordentlig koll på resten av världen ;)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,548552,00.html

Obizzz

tyvärr har han väl nästan rätt :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Jo men inte på det sättet han själv avsåg. :)

simon

Är Kerry verkligen "snällare" och "smartare" än Bush, eller är det liksom vem som helst, bara inte Bush vinner?

Horizon

Bara inte Buske vinner. Till och med en apa på Borås Djurpark skulle styra och ställa bättre... :)

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mikke_EAF331

QuoteÄr Kerry verkligen "snällare" och "smartare" än Bush, eller är det liksom vem som helst, bara inte Bush vinner?

Jag tror det handlar väldigt mycket om "vem som helst bara inte Bush". Själv får jag extremt taskiga vibbar av Kerry, medan jag tycker Bush faktiskt har skött sig bättre än jag förväntat mig före förra valet. Pest eller kolera var valet förra gången, nu är det mer pest eller svår dubbelsidig lunginflammation. Bush är det senare. ;)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Horizon

Det luktar fanimej gammal skunk kring den där människan. Bara sättet han tog sig till presidentposten borde garantera honom minst 200 år i ett ryskt arbetsläger i Sibirien. Där kan han sitta och spela kort med Putte Puttin. Och... jag talar inte om Kerry...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bjoernen

Ja ska ställa upp i usa,s president val år 2030. sen ska jag ge alla deras pengar till sverige sen fly därifrån
Kort lätt attack spade !