News:

No significant change

Main Menu

Bush vs Kerry

Started by Mr Jim, October 01, 2004, 16:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Brat

DÅ skulle verkligen Bush administrationen komma med anklagelser om att Sverige har massförstörelsevapen, om än ingen arme, för det skulle verkligen vara en orsak för den administrationen att gå in, ekonomi, det är deras VERKLIGA orsak i alla anfall efter Afganistan, varför tror ni det är så tyst om Nordkorea, de har ju inget som Bush och hans "supportgrupp" vill ha!

Nu är det ju tyvärr så att du måste vara född amerikan för att få ställa upp, Schwarzeneggeregger, får inte va med längre än han är just nu t.ex.
-Brat

Phlerp

QuoteOriginally posted by Brat
Nu är det ju tyvärr så att du måste vara född amerikan för att få ställa upp, Schwarzeneggeregger, får inte va med längre än han är just nu t.ex.
Arnold har ju sagt att han siktar på att bli den första amerikansk presidenten som inte är född i USA (behövs en lagändring för det)... Men det lär väl bli rätt svårt med tanke på att Washington rimligtvis inte kan ha varit född i USA ;) :D

Mr Jim

Det blev som jag trott, undra hur många nya "krig" vi får se de kommande fyra åren, iran/nordkorea känns ju som dom ligger bra till.

Fy fan ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com


griffin

Ja fy... *skakar på huvudet*

LOL@bilden :D
snappahead

Mr Jim

QuoteOriginally posted by Magnus


            http://idisk.mac.com/glwebb-public/new_map.jpg

Hehe den där spar vi :)
Kul att vara muslim eller något annat i USA nuförtiden.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

simon

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Det blev som jag trott, undra hur många nya "krig" vi får se de kommande fyra åren, iran/nordkorea känns ju som dom ligger bra till.

Fy fan ;(

Knappast...Om inte något dratsiskt händer så tror jag inte att USA har råd och trupper till ännu ett storkrig.

Men alla kan ju ha fel...

Bjoernen

#23
nord korea hoppas jag dom slår sönder :D o öpnnar deras gränser mot om världen
Kort lätt attack spade !