News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Standard Pack

Started by KeyCat, September 29, 2004, 18:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by KeyCat
Själv har jag hitintills enbart bidragit med NOSIG Mission Templates men hoppas på att så småningom även få tid/ork till några uppdrag men inte ens det skulle räcka. Alla behöver hjälpas åt om det skall bli nått...

/Christer (a.k.a KeyCat)


DÄR var den där jäkla filen jag trodde att jag hade drömt om! NOSIG Mission Templates alltså... arr! Fick för mig att mallar bara fanns till andra lir här på forumet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Scipio

:)

Men finns det några servrar som har NOSIG installerad som mod?

KeyCat

Nope, ingen dedikerad server uppe 24/7 med NOSIG Standard Pack. Vid lir så har det varit vanligast att någon med hyfsat kraftfull burk hostat...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Subroc


Jotte

"When its done" :D

Skämt å sido så hade jag planerat fixa det ikväll, men jag har jobbat 14 timmar med 2 timmars sömn idag och imorgon är det ett nytt litet 14 timmars pass.
På onsdag är jag förhoppningsvis människa igen och kan kika lite på det som behövde ändras på i config filen.

Subroc

TVÅ!? timmars sömn? det ger dig väl åtminstånde 1,5 timmar till att fixa med standardpacket?:D
nädå, det är lungt. men jag blev lite sugen att börja bygga missions på 1.11

Jotte

Nu har jag pillat ihop v1.11, men det verkar ta evigheter att ladda upp något till Box.net. Ser ingen som helst indikation på att något blivit uppladdat nu under ca 30 minuter. Får vänta ett tag till och se om det blir något resultat.

Rivvern_