News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Standard Pack

Started by KeyCat, September 29, 2004, 18:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

KeyCat

 NOSIG Standard Pack 1.11 är klart för nedladdning.

NOSIG Standard Pack 1.11



De ligger hos filefront och jag hoppas innerligt det fungerar.

Jag vill bara påminna om att packet innehåller "NOSIG modifierade" versioner (läs README.TXT) av vissa addons så packet får inte spridas vitt och brett på Internet.



VIKTIGT! Innan ni installerar 1.11 så ta bort 1.00 (om ni har det) helt och hållet då vissa addons plockats bort. Lägg därefter in 1.11 och sen 1.12 och låt den skriva över tidigare filer om den frågar om det.

/Jotte

>> It's all about teamwork! <<

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

VIKTIGT!!!
Lägg denna pack som en modfolder i Er Flashpoint rotkatalog! Släng INTE in den bland en massa annat för då är det så lätt att "fel" addons slinker med när ni sitter och snickrar uppdrag, elelr leder ev till konflikter mellan addons.

KeyCat

#3
Japp och eftersom den även innehåller ExploModen så behöver man bara ange följande i genvägen när man skall lira med NOSIG packet...

 
Quote"<Din sökväg till OFP>\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE" -nosplash -mod=@nosig

Står även i README.TXT

/Christer (a.k.a KeyCat)
>> It's all about teamwork! <<

MacLeod

Håller på och tankar ner den nu... Ser verkligen fram emot detta paket.

Bara en liten fråga, eftersom jag aldrig öppnat editorn till OFP så undrar jag om det finns något uppdrag färdigt att testa?  :-OO

KeyCat

#5
Hej MacLeod,

Det finns inga uppdrag med i packen men du kan öppna alla OFP standard uppdrag och eftersom BAS prylarna förutom deras Tonal addon finns med kan du ta i stort sett vilket BAS orginal uppdrag och titta på.

Googla efter "OFP+BAS+mission" och du bör hitta dem...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

MacLeod


Jompalainen



Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34