News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Standard Pack

Started by KeyCat, September 29, 2004, 18:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brat

Tackar, skulle detta kanske finnas med i tråden från början, alltså vilken utgångspunkt man skall ha före packen!?
-Brat

Ace

jag har ett litet problem med att konvertera mission till nosig standard, har rensat ut mapfact sheds ur missionet totalt, både i editorn och sen i mission.sqm men sen efter att man sparat och så får jag error att sheds och nånting med config fel... X-(
händer varje gång ja trycker på preview... jätte skumt.
Jag får nog vänta tills ni patchar nosig pack med dem lite nyare versionerna av vissa addons tror jag eller nåt sånt. :-/  hade väldigt gärna fått veta vad ni hade tyckt om uppdraget.

Jotte


simon

Fråga kolon.


När ni gör ett sådant här addons-pack och kallar det för "NOSIG Standard Pack 1.00" Krävs tillstånd av alla addons-skapare för att ni skall kunna släppa det?

KeyCat

Normalt inte men eftersom NOSIG-packet innehåller modiferade versioner av vissa addons så är det god sed att fråga om lov först.

Dessutom har jag lovat att de modifierade addonen inte kommer att spridas utanför NOSIG.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

bALoO

Sådär .. nu är grejjerna betalda, dock så jobbar det nog inte så många tomtar i Webhallen idag så jag får nog ge mig tilltåls till mitten av veckan innan jag kan vara med er andra och "leka".
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Härligt Baloo, ska bli kul att lira med dig i OFP. Du kan få bli min stridskamrat om du vill. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Ace

aja ja skippar att göra en konvertering av mitt uppdrag till nosig pack utan gör ett nytt från scracth med nosig pack ofp genvägen :p
tror jag ska satsa på att göra ungefär samma stil iaf som det andra uppdraget , med andra ord att det ska bli dö svårt! Fast med en liten annan vinkling nu :D