News:

No significant change

Main Menu

Pentagon-krasch

Started by simon, September 05, 2004, 12:07:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

QuoteOriginally posted by Mikke_EAF331

QuoteKolla hur killarna ser ut på "kontakta oss", gynnas sådana av kritisk media?
Har du lust att utveckla det? Menar du att deras hockeyfrillor skulle riskeras att hängas ut av kritisk media, eller?
Låter lite som en representant för den i Sverige vanliga "hata USA"-falangen vill tysta kritiska röster. ;)

Hmm, måste kanske försöka hitta F911 nånstans så jag kan se den utan att stödja Moore ekonomiskt. :p

Jag hatar inte USA, tror inte jag uppgivit det nånstans, det har fördelar och nackdelar som vilket annat land som helst. Dock så är det väl märkbart att grabbarna bakom den där sidan inte gillar Micheal Moore och på oftast vagt sätt kritiserar dokumentären. Och deras utseende påvisar väl enligt mig ganska tydligt deras politiska åsikter.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mikke_EAF331

QuoteDock så är det väl märkbart att grabbarna bakom den där sidan inte gillar Micheal Moore och på oftast vagt sätt kritiserar dokumentären.

Nej, skulle inte tro att dom inte gillar honom. Jag har också svårt för personer som hanterar fakta vårdslöst och klipper och klistrar för att få saker att se ut på ett sätt som stödjer deras propaganda.
Jag kanske skulle låta nackhåret växa ut längre? :p

QuoteOch deras utseende påvisar väl enligt mig ganska tydligt deras politiska åsikter.

Betyder det att palestinaschal och Che T-shirt är din grej, eller är det mer Ringholmkostym som gäller? :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

simon

Betyder det att palestinaschal och Che T-shirt är din grej, eller är det mer Ringholmkostym som gäller? :D
Ã,¨

Det är väl i stort sett samma sak?

:D

Mr Jim

QuoteDock så är det väl märkbart att grabbarna bakom den där sidan inte gillar Micheal Moore och på oftast vagt sätt kritiserar dokumentären.

Nej, skulle inte tro att dom inte gillar honom. Jag har också svårt för personer som hanterar fakta vårdslöst och klipper och klistrar för att få saker att se ut på ett sätt som stödjer deras propaganda.
Jag kanske skulle låta nackhåret växa ut längre? :p

QuoteOch deras utseende påvisar väl enligt mig ganska tydligt deras politiska åsikter.

Haha, jag kommer nog sluta som socialliberal som alla andra när jag får familj ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mikke_EAF331

QuoteHaha, jag kommer nog sluta som socialliberal som alla andra när jag får familj
Ett steg i rätt riktning i alla fall. :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF