News:

No significant change

Main Menu

Pentagon-krasch

Started by simon, September 05, 2004, 12:07:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

QuoteOriginally posted by Mikke_EAF331

Angående Michael Moore: http://www.finn59fel.com/

Kolla hur killarna ser ut på "kontakta oss", gynnas sådana av kritisk media? Nix ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

lol, de säger att man inte ska döma folk efter utseende, men i det här fallet är jag beredd att göra ett undantag... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Efter att nu äntligen ha sett F911 och därefter läst igenom de "59 felen", kan jag bara säga att jag inte ger mycket för dessa 59 "fel". Ung 7 kan jag tänka mig är av någon vikt över huvudtaget. Resterande är helt ovidkommande eller bara missledande.

Mycket bra film.

Mr Jim

Japps sevärd, kan rekommendera dokumentären Supersize me om ni behöver er dos av bra dokumentärer! :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

Horizon

Nu ska vi se. Jag ska se "Fahrenheit 911" och "Supersize Me". Sedan skall jag gå på bio och se "The Village". Till sist ska jag hyra "Underworld" (älskar vampyr-/varulvsfilmer!). :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mikke_EAF331

QuoteKolla hur killarna ser ut på "kontakta oss", gynnas sådana av kritisk media?
Har du lust att utveckla det? Menar du att deras hockeyfrillor skulle riskeras att hängas ut av kritisk media, eller?
Låter lite som en representant för den i Sverige vanliga "hata USA"-falangen vill tysta kritiska röster. ;)

Hmm, måste kanske försöka hitta F911 nånstans så jag kan se den utan att stödja Moore ekonomiskt. :p
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Mr Jim

Horizon>Underworld var helt klart sevärd, mest pågrund av huvudrollsinnehavaren ;)