News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

griffin

#72
En kråka satt i kalendern! Med tre barn och en fru som har tenta veckan därpå ser det lite osäkert ut men ambitionen måste ju givetvis vara att åka! Hehe, vi kan ha knoddarna som roddare om jag inte får barnvakt då :D De praktiska problemen torde vara överkomliga, och lika så de ekonomiska med denna framförhållning. :)

Och ja, självklart FT så åker vi tillsammans i så fall! Det blir skitbra!

Ett erkännande... Jag har faktiskt ALDRIG varit på LAN förut! CopyParty ja, på den gamla goda tiden, och ett och annat DOOM-parti över nätverk har jag lyckats genomföra en gång i tiden... så jag får åka med som lärling då :p

Men men, hav förtröstan, jag har gjort lumpen, jag har pluggat universitet (läs, druckit massa öl och ätit massa pizza och suttit sent (tidigt?) i datasalar) och annat i sammanhanget meriterande... :D

Nu skall jag gräla lite till med frugan, oroa mig över ekonomin och ha tråkigt i största allmänhet. Ha'de!

Edit: glömde nämna det - kan ta min bil Fredrik men det är inte ett måste, jag är bra på att vara passagerare om nån från Stockholm passerar med åka. Men som sagt, jag har absolut inget emot att ta min bil och det får plats tre till efter Fredrik om det finns några längs färdvägen som behöver lift.
snappahead

Jotte

MacLeod,
"I'm Connor MacLeod of the clan MacLeod. I was born in 1518 in the Highlands of Scotland, in the village of Glenfinnan on the shores of Loch Shiel. And I am Immortal" :p :D ;)

Skämt å sido, då kanske transportproblemet går att lösa :) Ska bara svära mig fri från jobbet också så är saken biff. :)

Jotte

Boka in mig också preliminärt. :)

MacLeod

#75
QuoteAnd I am Immortal
Detta är inget man kan säga om mig i OFP iaf... :D :D

Jag bokar också in mig.

Frågade min sambo om det var ok att åka på LAN helgen 7-9 jan. Hon frågade vart det var någonstans och jag svarade Halmstad. Sen sa hon inget mer. Kan det tolkas som något annat än ett Ja. ;)

Jotte: Då är transportproblemet löst... :D

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

F19_Orheim

#77
vA F*N är det där:-X pizza+??????
\"Sine pennis volare hau facilest: meae alea pennas non habent.\"

KeyCat

#78
Kommer vapenbroder Jotte kommer jag ;)

Skämt åt sido... Har bokat den helgen för NOSIG LAN hoppas allt klaffar och inget kommer emellan!?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

QuoteOriginally posted by MacLeod


Hon frågade vart det var någonstans och jag svarade Halmstad. Sen sa hon inget mer. Kan det tolkas som något annat än ett Ja. ;)

Ja med förbehåll ! just nu funderar hon på motdrag typ en vecka på kanarieholmarna eller dyl. :D

Har oxå bokat in helgen, har inte schema på jobbet som sträcker sig så långt men skall lägga in om önskemål.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW