News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

#88
@ deBug
Den utrustningen som du hade på senaste LAN var KANON, så kan du ta med den så är det till STOR hjälp.
:p
Den kommer att ge handlingsfrihet

PS
Det kan bli för många Göteborgare  :p
DS
------------------------

Lasse Sandberg

griffin

Det går bra många Göteborgare på en Östgöte, så det är luuuugnt! :D
snappahead

deBug

#90
QuoteOriginally posted by RedOne
            @ deBug
Den utrustningen som du hade på senaste LAN var KANON, så kan du ta med den så är det till STOR hjälp.
:p
Den kommer att ge handlingsfrihet
OK, det kan bli lite svårare att få loss två st. servrar den här gången, tror jag bara kan skaka fram en.
Tänker mig själv att LOMAC och OFP snurrar på den.
1 Maverix och Ctrl, har ni möjliget att fixa F4 server som förra gången ?
 Om inte så kanske jag kan skaka fram en extra server men det kan blir svårt.
2 Hur gör vi med FB server ? någon? det går ju att trycka in allt på en enstaka server men om LAN delas upp i olika grupper som kör olika spel så är det lättare med flera servrar.

Quote
PS
Det kan bli för många Göteborgare  :p
DS
Där tror jag faktisk att du har fel :)  


Angående att dela upp sig olika grupper och spela olika spel så måste jag säga att det fungerade bra förra gången även om jag personligen tycker jag att de roligaste sessionerna var när alla körde samma spel.
Jag ser gärna mer tid för OFP lir. Men även FB och LOMAC vore jätte kul. det blev ju inget LOMAC alls sist och FB blev väl bara med halva gruppen.
Den där känslan att vara en liten kugge i ett stort maskineri av spelare som infann sig så bra i F4 (mycket tack vare Ctr och Bax utmärkta missions och moderering) vore himla rolig att få uppleva i de andra liren också.

Hur många anmälda hitentills ? Kan vara bra att veta när man skapar/fixar missions.

/deBug



Dubble0zero

En mycket trevlig överraskning att hitta denhär tråden när man kom hem en sväng i från P10... :)

Jag bokar mig preliminärt, jag tror och hoppas att jag är ledig under den tiden...
Det där med samåkning låter alltid bra för att få ner kostnaden lite, men annars så kan man ju åka ensam också beroende på hur det passar med andra...
...000... =)

Obizzz

debug: mycket av anledningen till att det inte blev nåt lomac var ju också att 1.02 inte var släppt då och 1.01 var ingen höjdare i MP ärligt talat.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Shar

Tyckte det hela lät lite lockande tills man läste detta;

QuoteOriginally posted by ctrl

Angående liren, till mina OPF missions tänkte jag försöka få till briefings liknande de som vi hade inför Falconuppdragen. :D

Om det skall vara massa shilka-utplacerad-på-det-mest-vilda-otänkbara-ställe uppdrag, så forget it! :p :D

Om ctrl gör uppdrag kan man ju räkna med en och annan sådan jävulsk tingest.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Obizzz

vaddå spränga en shilka som man får smyga sig på är väl aldrig fel?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

#95
Verkar kirra sig med ledigt från jobbet, så du får nog se trollet deBug.:D

QuoteVadå, påstår du att ryssarna inte har en Shilka placerad i varje buske, med order att attackera soldater....

Ctrl tar fasta på att vi ska vara i närheten av Lv 6 område? Lv-ctrl i Shilka-heaven :D