News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MacLeod

QuoteOriginally posted by Bax

Ja med förbehåll ! just nu funderar hon på motdrag typ en vecka på kanarieholmarna eller dyl. :D

Risken är ju att det kan bli ganska dyrt... Men det får det väl vara värt.

Det är ju det som är så bra med gemensam ekonomi. :D
Nackdelen är ju när man ser en häftig pryl till datorn som man bara måste ha. :-/

griffin

QuoteOriginally posted by MacLeod


           
QuoteOriginally posted by Bax

Ja med förbehåll ! just nu funderar hon på motdrag typ en vecka på kanarieholmarna eller dyl. :D

Risken är ju att det kan bli ganska dyrt... Men det får det väl vara värt.

Det är ju det som är så bra med gemensam ekonomi. :D
Nackdelen är ju när man ser en häftig pryl till datorn som man bara måste ha. :-/

... vilket inte händer alltför sällan, skratt :p
snappahead

Rivvern_

Det verkar ju bli nåt dehäringa. Jag vet inte hur jag kan hjälpa till att göra lanet bättre.. Teknisk utrustning är inte nåt jag har förutom nån nätverksladd och grenuttag ;)

Men jag ställer gärna upp...

Sa till chefen att vecka 1 kommer inte jag. Så det är klart.
Det borde fixxas en Falcon 4 standard en bit innan lanet så man har en chans att ställa iordning lite..

Jaaa.. Vad kan man mer spamma här...

Får man nån luftlift av någon? (ctrl) Skulle va 1337. Annars får man ta den gamla skorven ner...

:)

Obizzz

japp systemet med en färdig installation var lysande, nu har vi ju även något liknande för OFP med nosigstandarden.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Men CTRL jag räknade ju att få åka med i din bamse boeing juh!  ;)

griffin

Jag är intresserad av att kunna bidra om det är något jag har... men innan jag börjar gissa...

Kan någon som har koll börja göra en lista på vad som kan tänkas behövas, allt från hårdvara, mjukvara till praktiska saker kring själva LANet....
snappahead

deBug

Räkna med mig!

Om ni vill att jag ordnar servrar och nät så säg till.

Vad det gäller spel så är det främst OFP,LOMAC och F4 som gäller för mig.
Ska jag vara ärlig så skippar jag gärna F4, men vill andra lira det så ska jag vara med och göra mitt bästa. :)

Om vi hinner så kan jag och KeyCat ha några nya OFP mission färdiga tills dess med KeyCats GL script.
Jag ser fram emot en längre OFP session med många spelare den här gången.
Updragen vi spelade med utmärkta militära ledare från Halmstad på förra LAN:et var ett under av diciplin och djäkligt roliga. mer sånt !

//Harry de Bug

deBug

Jotte, klart du skall komma!
Jag vill ju se hur myten, mannen, och OFP kungen ser ut i verkligheten.
Dessutom kan man inte få för många Göteborgare på ett LAN (växte upp i Partille)

//deBug