News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Bjoernen


            Jag har en projje ! :p

Låter perfekt ju! Om vi är många kan det bli problem dock.. Men om du vill ta med den och nån vill ordna nåt (nån som vet lite mer om RBR änd jag) så kan vi ha en rolig och avslappnad och joystickfri stund... FULL GAS!

Obizzz

jag kommer att ta med mig ratten iaf, om inte annat för de som vill prova RBR :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Obizzz


            jag kommer att ta med mig ratten iaf, om inte annat för de som vill prova RBR :)

jag med.. annars har jag inga roderpedaler....

ft

Tänkte nog också plocka med mig ratt... och demon på GTR med simulationsfysiken inmoddad!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

QuoteOriginally posted by ft


            Tänkte nog också plocka med mig ratt... och demon på GTR med simulationsfysiken inmoddad!

åhhh.... trevligt... Men nu börjar det bli lite mycket bilspel...

Eftersom hela detta forumet verkar dött utom denna tråden..-> Är det nån som vill flyga lite FB+AEP+PF senare?

Horizon

Ajabaja! Det blir inget fjolligt sladdande i rallybilar på lanet. Endast fordon och flygetyg med kanoner och missiler är tillåtna. Finns det något tråkigare än att spela rally-/F1-spel eller sportspel som FIFA och NHL på en dator eller konsoll!? Bläää... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


            Ajabaja! Det blir inget fjolligt sladdande i rallybilar på lanet. Endast fordon och flygetyg med kanoner och missiler är tillåtna. Finns det något tråkigare än att spela rally-/F1-spel eller sportspel som FIFA och NHL på en dator eller konsoll!? Bläää... :p

/me kicks HorizonÃ,´s ass!!

griffin

#215
Luuugnt, som jag kör räknas det som flyg... För det första kan jag inte hålla fordonet på marken, för det andra är inverterad flygning och immelmann (el. dyl) i bil vardagsmat för mig och min bil (i synnerhet i kurvor). Kurvtagningen min skapar G-krafter som endast automan kan överträffa! För det tredje åsamkar jag både mig, min bil och med/mottävlande mer skada än någon missil kan! Och allt detta medans jag *försöker* köra bil. Bra. :D

Inmoddad fysik? Hmm, hmmm, berätta mera. Kanske inte här dock! Skicka PM?
snappahead