News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Kommer någon att släpa med video/DVD? Släpa med lite flygfilmer vore ju inte svårt och rätt trevligt.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Obizzz

vi hade en tv och video förra gången
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

RedOne/ zalzam

Schemat har varit så här, på ett ungefär:
0900   Gemensam frukost och ââ,¬Âmorgonbönââ,¬Â (gmg för dagen)
               (vi i Halmstad har köpt en enkel frukost och sen har vi delat på kostnaden)
~0930- 1300   Spel
1300- 1320   Enkel lunch (oftast en macka och en kopp kaffe, de som vill ha mer fixar det )
1330- 1800    Spel
1800- 1900   Middag (se bild på forumet) :D
1900- 2400   Spel
0030--                   Go natt   :-Z
------------------------

Lasse Sandberg

Rivvern_

QuoteOriginally posted by RedOne


            Schemat har varit så här, på ett ungefär:
0900   Gemensam frukost och ââ,¬Âmorgonbönââ,¬Â (gmg för dagen)
               (vi i Halmstad har köpt en enkel frukost och sen har vi delat på kostnaden)
~0930- 1300   Spel
1300- 1320   Enkel lunch (oftast en macka och en kopp kaffe, de som vill ha mer fixar det )
1330- 1800    Spel
1800- 1900   Middag (se bild på forumet) :D
1900- 2400   Spel
0030--                   Go natt   :-Z


Låter ashärligt!! Leka hela dagen! :)

ft

Lägg in lite perioder med

'ft flummar runt, snackar med folk, käkar lite mer, fipplar, donar och mäckar med vad som råkar finnas i närheten, äter upp något, fastnar i någon intressant läsning som råkar ligga framme och så vidare'

så blir det nog bra. ;)

Var det frukost två gånger, sa du? :D

 /ft, matfixerad

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Hehe, kommer nog följa ft där, jag är inte van att leka så där mycket på en gång sen jag fick barn. Inte leka med MINA saker iaf, bara bilar, lego och annat som tilltalar främst en treåring :D

Jag tänker fota en del med, för sånt tycker jag är kul. Ett litet spontant förslag/undran... nån som spelar bilspel? Finns det i så fall något sådant som det är värt att avsätta några timmar för? Bara en enkel fråga... :)
snappahead

Rivvern_

QuoteOriginally posted by griffin


            Hehe, kommer nog följa ft där, jag är inte van att leka så där mycket på en gång sen jag fick barn. Inte leka med MINA saker iaf, bara bilar, lego och annat som tilltalar främst en treåring :D

Jag tänker fota en del med, för sånt tycker jag är kul. Ett litet spontant förslag/undran... nån som spelar bilspel? Finns det i så fall något sådant som det är värt att avsätta några timmar för? Bara en enkel fråga... :)

Dem spelen jag rekomenderar är antingen Live for speed (demot då antagligen och förhoppningsvis S2 (stage 2 avspelet, stage 1 har funnits ute ett bra tag nu)

Eller. Richard burns på projektor (om någon har nån så kan man köra ett championship..


Bjoernen

Kort lätt attack spade !