News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MacLeod

Blev påkörd för ett tag sen och fick bilen för ca 1 vecka sedan efter att varit på verkstad i 4,5 veckor... :-/

Visserligen inte jag som betalade kalaset men ändå, tänkte nästan jag skulle behöva åka dit med polisen och säga, "Jag skall hämta min bil."... :D

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by Brat


           
QuoteOriginally posted by Dubble0zero


            Jag har kollat upp tiderna nu och jag kan vara med, däremot är transporten fortfarande osäker, min bil är inlämmnad och jag vet inte riktigt när den blir fixad, så om någon åker förbi Eskilstuna på vägen ner så är jag intresserad av samåkning om det går att ordna...

Undrar hur stort repkonto du har, skulle då aldrig ha råd att ha bil på verkstad i tre månader!!! Eller var du modellen för han som letade sin bil hos Roy och Roger för ett par år sedan? ;)

Snarare det andra alternativet (och jag skojar dessvärre inte)...
...000... =)

Rivvern_

Vafan kan ni inte laga nåt själva?!?!
Har ni tummarna mitt i händerna? :p

Eller vad är felet?

Brat

#163
Det första jag köper till varje "ny" bil är en Haynes gördetsjälv handbok, dessa 300:- sparar multum när det gäller bilrep, skaffade en 240 87 nu senast att köra till jobbet med, dessa känner jag till sedan tidigare, repar allt utom lack och diffrentialer själv.

Trippelnollan, har du kollat bilregistret så den inte bytt ägare?
-Brat

Rivvern_

Ja dem böckerna är bra.. Tankade hem ett prog med specifikationer till Volvo... Endast 240 och nyare tyvär... (Volvo 140)

MacLeod

QuoteOriginally posted by Brat


            Det första jag köper till varje "ny" bil är en Haynes gördetsjälv handbok, dessa 300:- sparar multum när det gäller bilrep, skaffade en 240 87 nu senast att köra till jobbet med, dessa känner jag till sedan tidigare, repar allt utom lack och diffrentialer själv.

Dom böckerna är riktigt bra. Problemet är att det är svårare att få tag på för en ny bil. Och dom kräver ju nästan alltid att man måste plugga in en dator för att hitta felen.  :-/

bALoO

QuoteOriginally posted by RedOne


            Så här ser det ut i min uppfattning om vilka som kommer på LAN:et

Bax (osäker)
Ctrl
Bjoernen
Horizon (osäker, hamna inte i omtenta)
RedRiver
Andreas
Obizzz
ft
RedOne
Lupson
Phlerp
Jotte prel (Monitor)
MacLeod
KeyCat
deBug
DubbleOzero (osäker)
Doc
Mr Jim (osäker)
GranQ
Salsam
griffin
Saslan



Jag e som sagt sugen på att dyka upp och gör så om det inte visar sig helt omöjligt pga jobbet.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

MacLeod

Jotte: Du har fått ett PM. :)