News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Länken låg under Historia i mina bookmarks, tänk vad man kan hitta i sina bookmarks =)
Mvh  - Stefan -


Bjoernen

Jag skall handla med en leksak... som man komemr kunna leka med om man tröttnar på spelandet. har kollat på en strids vagn som e typ 1 meter lång o kan skjuta knall skott. men ska se om ja ska handla den. den har bensin motor ochså :D . men om ekonomin klarar det så ska ja ha den med dit upp iaf

WR0000m WROOM !
Kort lätt attack spade !

Horizon

QuoteOriginally posted by Bjoernen

men om ekonomin klarar det så ska ja ha den med dit upp iaf

WR0000m WROOM !

Ner Bjoernen, ner sa vi ju... :-OO  ;)  :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

QuoteOriginally posted by Bjoernenmen om ekonomin klarar det så ska ja ha den med dit upp iaf

WR0000m WROOM !

är lanet flyttat norr om sthml eller är det fortfarande planerat att vara i halmstad :D :D :D ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Nja, det är bara Bjoernen som fortfarande tror att Halmstad ligger i Luleåtrakten, men jag håller på och försöker lära honom lite geografi. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Hmm han kanske känner till någon warppunkt, i så fall skulle t.o.m. jag kunna droppa in!
-Brat

ft

QuoteOriginally posted by Brat
Hmm han kanske känner till någon wrappunkt, i så fall skulle t.o.m. jag kunna droppa in!

Wraps säljs nästan numera på Shellmackarna, finns m a o nästan överallt!

Det blir kul att råkas, Brat!

Mvh,
 /ft, som gör en insats för ett större LAN-deltagande

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jompalainen

Lan i Halmstad låter intressant, jag kommer förmodligen också. Jag bor i Jönköping och kan eventuellt köra med egen bil om någon i närheten vill hänga med.


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34