News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

granQ

QuoteOriginally posted by ctrl


           
QuoteOriginally posted by Bax


            hehe dom där viggen pedalerna skulle jag vilja titta närmare på Torsten !

mvh
Bax

Hm, och sådana bör det finnas gått om på Halmstad... undrar om det är säkert att släppa in mig den här gången :p

åker nästan dagligen förbi flygplatsen och brukar alltid tycka så synd om kärrorna som bara står där.. tänk om man bara kunnat få en stol, joystick och lite till, kunnat haft i garaget och byggt mig en liten viggen simulator (även om man inte är direkt händing men finns ju en bygga cockpit avdelning på forumet så hade löst sig)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

RedOne/ zalzam

#153
Tack Torsten

Men varför inte vara med istället :p
------------------------

Lasse Sandberg

RedOne/ zalzam

#154
Så här ser det ut i min uppfattning om vilka som kommer på LAN:et

Bax (osäker)
Ctrl
Bjoernen
Horizon (osäker, hamna inte i omtenta)
RedRiver
Andreas
Obizzz
ft (Monitor)
RedOne
Lupson
Phlerp
Jotte prel (Monitor)
MacLeod
KeyCat
deBug
DubbleOzero (osäker)
Doc
Mr Jim (osäker)
GranQ
Salsam
griffin
Saslan
bALoO (osäker)
Mr Jim
Jompalainen (Osäker)
------------------------

Lasse Sandberg

Dubble0zero

Jag har kollat upp tiderna nu och jag kan vara med, däremot är transporten fortfarande osäker, min bil är inlämmnad och jag vet inte riktigt när den blir fixad, så om någon åker förbi Eskilstuna på vägen ner så är jag intresserad av samåkning om det går att ordna...
...000... =)

griffin

På något sätt kommer det gå en tur från Norrköping/Linköping... eller hur ft? Detaljer oklara men jag har iaf bil. Om nån plockar upp oss på vägen eller om vi plockar upp nån längre ned... well, mer om det i avsedd tråd..,
snappahead

Dubble0zero

Fast Esklistuna ligger norr om Norrköping/Linköping...
...000... =)

griffin

Detaljer detaljer. Då är det dig vi skall lifta med då :D

Tänkte inte just på dig dårå...
snappahead

Brat

#159
QuoteOriginally posted by Dubble0zero


            Jag har kollat upp tiderna nu och jag kan vara med, däremot är transporten fortfarande osäker, min bil är inlämmnad och jag vet inte riktigt när den blir fixad, så om någon åker förbi Eskilstuna på vägen ner så är jag intresserad av samåkning om det går att ordna...

Undrar hur stort repkonto du har, skulle då aldrig ha råd att ha bil på verkstad i tre månader!!! Eller var du modellen för han som letade sin bil hos Roy och Roger för ett par år sedan? ;)
-Brat