News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Efter att ha tittat på pollen och den preliminära deltagarförteckningen drar jag slutsatsen att det bli lagom att planera för 12 garanterat mänskliga piloter, två mänskliga awacsoperatörer samt för 8 piloter som skall kunna bestå av antingen människor eller AI.

Jag planerar också att skapa en TE för Force on Force med 6-8 deltagare på varje lag. Jag har kört detta två gånger med 87th. Jag planerar att skapa en simpel variant där båda lagen får samma förutsättningar. Tid för genomförandet av denna TE beräknas till mellan 30 och 45 minuter. Denna TE är mest för att alla skall få känna på det för att kunna ge feedback på huruvida det är något att satsa på för senare LAN.

:)
Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Quote@Jotte se sidan 5 om monitor

Min fråga var nog lite otydligt formulerad, och eftersom vi tidigare konstaterat att den äldre generationens läsförståelse var ....hmmm.... otränad så.... :p :D

Skämtåsido, då vill jag boka upp mig för en skärm så jag slipper släpa på de herket. :)

Horizon

@ctrl:\>> Låter som en lysande idé. Skall genast öva lite dogfight i F4. Det är ju alltid där vi slutar när vi flyger mot varandra... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

granQ

Kan man inte göra så att man ha ett namn på lanet  tex NOSIG Jan 05, sen skapar man helt enkelt en tråd i varje spel "avdelning"  (som folk tänker spela) där man diskutera olika saker rörande "vad för uppdrag" och i LAN delen håller man endast diskussioner om praktiska saker, samåkning, platser, skärmar osv.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

griffin

#141
Snyft jag fanns inte med i listan, jag vet inte vad som var otydligt men jag skrev att jag ville åka...

Får jag fortfarande plats?

edit: jag var visst inte helt tydlig. Men jag yttrade ambitionen. Hur som helst: jag vill vara med, dock är det inte 100% att jag i slutändan har råd - men jag utgår ifrån att jag kommer åka om plats och möjlighet finnes.

Jens/Griffin



QuoteOriginally posted by RedOne


            Jag har preliminärbokat 20 sängplatser till LAN:et  :-Z

Så här ser det ut i min uppfattning om vilka som kommer på LAN:et

Bax (osäker)
Ctrl
Bjoernen
Horizon (osäker, hamna inte i omtenta)  
RedRiver
Andreas
Obizzz
ft
RedOne
Lupson
Phlerp
Jotte prel
MacLeod
KeyCat
deBug
DubbleOzero (osäker)
Doc
Mr Jim (osäker)
GranQ
Salsam

Stämmer detta? :-OO
snappahead

Rivvern_

Kolla samåkningstråden...   :)

MacLeod

Bekräftar att jag kommer och att jag står med på listan. :D
Ser verkligen fram emot detta.

/ Jimmy