News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doc

Denna hamnade nog i fel tråd, så jag postar den igen:

Ang. lanet så räkna in mig Lasse.
Jag kan ta hand om FB/PF om det behövs. Har en hel kampanj som vi kan köra.
Jag vill gärna ha lite input på vad folk vill flyga, tänkte lägga upp det så vi flyger coop mot varandra, lite live motståndare kan va kul.



Mr Jim

#105
Om LAN:et sker på det datum:et som diskuterats(mellandagarna) är det nog en stor chans att jag kan medverka, för jag lär vara hemma i östhammar/uppland hos mor och far då. Saken jag undrar över, hur ser ni på folk som dyker upp utan dator och skärm alt enbart dator men ingen skärm? (Har ingen platt skärm än ;(

Ska försöka förhandla mig till sponsring av resekostnader från alla möjliga håll ;)

Count me in som en "osäker"...
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

QuoteOriginally posted by Mr JimSaken jag undrar över, hur ser ni på folk som dyker upp utan dator och skärm alt enbart dator men ingen skärm?

Det första nosig-lanet jag var med på i grytet var (med) utan dator....
Det senaste jag var på var med enbart burk och tillbehör, ingen skärm alltså....
Hoppas det duger som svar :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

QuoteOriginally posted by Andreas


           
QuoteOriginally posted by Mr JimSaken jag undrar över, hur ser ni på folk som dyker upp utan dator och skärm alt enbart dator men ingen skärm?

Det första nosig-lanet jag var med på i grytet var (med) utan dator....
Det senaste jag var på var med enbart burk och tillbehör, ingen skärm alltså....
Hoppas det duger som svar :)

Strålande, vill gärna ta del av personers flygfilmer etc, sånt kan man aldrig få nog av och kommer Jotte till LAN:et så kommer det ju finnas rätt mkt godis för en plastapa(modellbyggare) som jag :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Att dela med sig av flygfilmer är väl enkelt gjort med en ftp eller liknande. Tror iofs det har varit uppe för diskussion tidigare....
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Phlerp

Ja, hur blev det med DC-hubben?

griffin

Ja?!? :)

Vi kom fram till att vi inte var överens. Några röstade FTP, andra DC. Jag för båda :D Båda har sina resp. för- och nackdelar.

Har massor jag gärna delar med mig av och säkert har ni massor jag vill ha :D
snappahead

Phlerp

Men... men...
Jag har för mig att någon faktiskt erbjöd sig att driva det...?