News:

No significant change

Main Menu

Rebeller vs. amerikaner i Irak

Started by Horizon, August 12, 2004, 21:30:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte
Blackwater uteger sig för att syssla enbart med säkerhet (typ Securitas fast med puffror...) men det vet jag inte om jag direkt tror på. Tex Sandline är dock full"värdiga" legosoldater även om de kallar sig något annat.


...och så här har det gått för Sandline... hmm...

Undrar om det där stämmer, eller om de bara mörkar sina operationer ännu bättre...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas


            Blackwater har iaf bra smak! :D

http://www.blackwaterusa.com/aviation/news.html


Ja de är fina de där små mojängerna. Skulle kännas SÅ SKÖNT att få sätta en Stinger i en sån. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

passa dig hårisånten! ;) :p

iofs kan du alltid öva dig i f4, men risken finns att du får smaka jord av nordkoreanerna :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Hehe, är det en nordkorean som flyger sin lilla MD-500 så skjuter jag ner honom för att jag måste. Är det en Blackwatersnubbe i den skjuter jag av rent nöje... hoho... :)

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

#21
Förresten, är det du som har ritat A-10:an Horizon?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Nu skulle jag kunna luras och säga att det är jag... men, nej för böfvelen, jag skulle inte kunna rita en A-10 ens sedd rakt från sidan. Folk skulle inte kunna gissa vad det var ens... Är helt borta när det gäller sånt. Stor beundrare av folk som kan rita och teckna. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Man kan ju placera ut grejerna någon annan tid än mitt på dagen iofs.... :-OO :p :D
Gevärsgranater hade man ganska säkert sett en skymt av även på den kvaliten av film, de flyger inte sådär råfort precis.
Smäll två kan ha varit något som skickades iväg av smällen vid palmen. Roligt att spekulera :D

Appråpå Sandlines upplösande så. ... tja vad ska man säga... smokescreen kanske? ;)