News:

No significant change

Main Menu

Tjoho.... :D

Started by Dubble0zero, June 11, 2004, 23:30:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

*sjunger*
Jag ska ta studenten, jag ska ta studenten, fy fan vad jag är bra!!!!!
*/sjunger*

Japps, i morrn smäller det... :D

För övrigt så kan jag berätta att jag kommer att rycka in i lumpen på måndag (P10, GRKGRCH (eller hur man nu förkortar det)), så jag kommer inte att kunna vara med och spela så mycket de närmaste 10 månaderna...
Jag får springa runt och panga på "riktigt" i stället... :)

Men men, vi ses och hörs, jag kommer att kolla forumet när jag kan, men jag kommer kanske inte att ha så mycket tid över, så vi får se hur aktiv jag blir här...

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, champanjefrukost klockan 07:00 i morrn, uch, hur ska jag orka... :-Z
Jaja.. Vi hörs...
God natt...
...000... =)

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

Japp, I eskilstuna har de lagt det så, antagligen för att underlätta för att folk ska kunna komma hit och kolla...
...000... =)

Obizzz

Sveriges bästa band kommer från Eskilstuna och då menar jag inte Kent :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Se upp för Lt Falk, om han är kvar på grk. Kursare till mig. En ganska kärv man. Han innehar världsrekordet i 48h-löpning - 26,4 mil. Han är jäkligt duktig, men också krävande. Ett gott råd, hälsa inte från mig. Vi har inget emot varandra, men det kommer inte att göra dig något gott.

Annars är P 10 ett riktigt bra regemente. De är mycket professionella både i utbildning och i aktion.

Grattis i förskott!

/BEQ

Mr Jim

Dubble0zero>Grattis till studenten och försök göra det bästa av din värnplikt, anmäl nynazister om du ser några!

Själv minns jag min student, jag plus mina barndsomkamrater var nog utslagna redan runt 9 på morgonen, haha.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Dubble0zero

Hehe.
Tackar...
Studenten gick bra, jag höll mitt vanliga "mönster" vad det gäller drickande, så det blev inte så mycket, bara lite lagom... :)
Uch... jag saknar redan min klass en aning...

Nynazister, hur många lyckas verkligen smussla sig in i lumpen?
Jaja, om jag ser nån så är det väl bara att anmäla...
I övrigt så tror jag att det kommer att bli bra i lumpen, de befäl jag träffade under invignings dagen var bra, så om de flesta håller den standarden så blir det nog bra...
BEQ> Jag ska försöka ta det lungt om jag hittar den mannen... :)

Obiss> Vilket band är det då?

Men men, nu ska jag packa tills i morrn, vi hörs...
...000... =)

RAY

GRATTIS till bägge ting o lycka till!  
Glöm inte bort av det finns många nyfikna fåglar här (jag är en gammal anka) som älskar o höra om lumpen så informera oss med minst en rapport i veckan ok ?