News:

No significant change

Main Menu

Tjoho.... :D

Started by Dubble0zero, June 11, 2004, 23:30:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Grattis till studenten DZ och som sagt lycka till i det militära :)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

F16_Filur

QuoteOriginally posted by Dubble0zero

Obiss> Vilket band är det då?

Tror han tänker på "Hep Stars".

F16_Filur

QuoteOriginally posted by BEQ

Se upp för Lt Falk, om han är kvar på grk. Kursare till mig. En ganska kärv man. Han innehar världsrekordet i 48h-löpning - 26,4 mil. Han är jäkligt duktig, men också krävande. Ett gott råd, hälsa inte från mig. Vi har inget emot varandra, men det kommer inte att göra dig något gott.

Annars är P 10 ett riktigt bra regemente. De är mycket professionella både i utbildning och i aktion.

Grattis i förskott!

/BEQ

Kan du inte berätta mer om Lt Falks karaktär? Är nyfiken på hur en person fungerar där det ger negatvia konsekvenser för en själv att hälsa från en gemensam "bekant" ;)

Obizzz

Hep Stars?! ppfffft

Bandet i fråga var "Pain of Salvation"
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Filur: Nej.

Första perioden av värnplikten är en ganska speciell del. Skulle Dubble0Zero dessutom "hälsa" från mig, eller säga att han känner till mig skulle det bara riskera att tolkas som att försöka ställa sig in, både från befälshåll och från kamrathåll.

Dessutom känner inte jag och Dubble0Zero varandra på samma sätt som jag och Falk.

/BEQ

F16_Filur

Klokt tänkt... klokt tänkt. Annars kanske han hade bestraffats med att äta tårta medan de andra belönats med armhävningar och jägarvila.

BEQ

F16_Filur

Nä... men kanske en stor chokladmuffins!